سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فرهنگ‌سراي آفتاب؛

كارگاه آموزشي"سلام همسايه" برگزارمي‌شود

كارگاه آموزشي با موضوع"آيين همسايگي" در نگارخانه فرهنگ‌سراي آفتاب برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگ‌سراي آفتاب،از ساعت 14 تا  18 دوشنبه 27 آبان كارگاه آموزشي آيين همسايگي با عنوان "سلام همسايه" در قالب كاريكاتور و با موضوعاتي چون:احترام به حقوق يكديگر در آپارتمان،همكاري و مشاركت بيشتر همسايگان در امور عمومي ساختمان، نحوه استفاده از امكانات عمومي آپارتمان از قبيل آسانسور، پاركينگ،...و در مجموع ارتقاء سطح كيفي زندگي بهتر با همسايگان در مجتمع و آپارتمان‌ها:چگونه با همسايه خود زندگي كنيم، در نگارخانه فرهنگ‌سراي آفتاب برگزار مي‌شود.

پس از پايان كار دراين كارگاه كاريكاتور كه با حضور استاداني چون:حميدرضا مسيبي(متولد 1361،كارشناس ارشد تصويرگري، مدرس دانشگاه، گرافيست، تصويرساز، كاريكاتوريست و جوان برتر حوزه هنر شهر تهران در سال 1388كه سرپرستي اين كارگاه را به عهده دارد)، ابوالفضل معتمدي، داريوش رمضاني، علي ميرزايي و ساير هنرمندان مطرح، آثار هنري خلق شده از شنبه دوم آذر به مدت دو هفته به جز ايام تعطيلاز ساعت 9 تا 18 در معرض ديد علاقه‌مندان خواهد بود. شركت در كارگاه كاريكاتور "همسايه سلام" و بازديد از نمايشگاه براي عموم به صورت آزاد و رايگان است.
 
گفتنی است؛  براي كسب آگاهي بيشتربه فرهنگ‌سراي آفتاب واقع در خيابان دكتر شريعتي، روبه روي خيابان دولت، كوچه امام‌زاده مراجعه و يا با شماره 22009000 تماس بگيريد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: تئاتر ، فرهنگسرا ، آفتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.