سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی همایش "باران غدیر" در برنامه افق

برنامه اين هفته "افق" سيماي انگليسي شبكه سحر، ضمن پرداختن به همايش باران غدير، حال و هواي سوگواري سالار شهيدان حضرت اباعبداله الحسين(ع) را دارد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه بين المللي رسانه ملي، در اين برنامه، پلاتوي مجري به موضوع عاشورا و قيام امام حسين(ع) و يارانش در كربلا، رشادت‌هاي حضرت عباس (ع) و فداكاري‌هاي ايشان براي برادرش امام حسين(ع) و پيام اصلي اين رويداد به مسلمانان و آزادگان جهان اختصاص خواهد داشت.
 
بخش گزارشي برنامه اين هفته "افق" نيز به مرور چهارمين همايش بين‌المللي باران غدير پرداخته و گفت و گوهايي با دبير همايش و 2 نفر از مهمانان شركت‌كننده در آن انجام داده است.
 
اين همايش 12 تا 15 آبان ماه سال جاري در تهران و مشهد برگزار شد و طي آن، شاعران و نويسندگان مسلمان و ساير اديان از جمله مسيحي، بودايي، برهمن و زرتشتي از 15 كشور آسيايي و شمال آفريقا، به بيان عشق و علاقه و ارادت خود به حضرت علي(ع) و امام حسين(ع) و دو واقعه عظيم "غدير" و "عاشورا" با زبان شعر پرداختند.
 
نوحه و مرثيه سرايي در سوگ سيدالشهدا(ع) و معرفي سايت "پورتال عاشورا" از سايت هاي زيرمجموعه مجمع جهاني آل البيت نيز از ديگر آيتم‌هاي برنامه "افق" است.
 
مريم حق جو اجرا و سحر حق جو و فرهاد وفاجو گويندگي متن اين برنامه را بر عهده دارند.
 
اين برنامه به تهيه كنندگي حسين خروجي امشب شنبه 25 آبان ماه ساعت 23:59 به وقت تهرا ن به مدت 30 دقيقه پخش مي‌شود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.