سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

افزایش توليد ایران خودروی فارس به 30 دستگاه خودرو در روز

خط تولید شرکت ایران خودروی فارس از هفت دستگاه به 30 دستگاه خودرو پژو پارس در روز رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس گفت: با تلاش کارشناسان و کارکنان این شرکت و جذب نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک خط تولید این شرکت به 50 دستگاه در روز افزایش یابد.

مهران لهراسبی با مثبت ارزیابی کردن جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در رونق خودروسازی کشور به‌ویژه استان فارس افزود: شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) با توانایی‌های بالقوه و زیرساخت‌های مناسب برای توسعه و رشد صنعت و نیز نزدیکی این استان به بنادر جنوبی و سواحل خلیج فارس، استعداد و آمادگی تبدیل شدن به یکی از پایگاه‌های صنعتی ایران خودرو در منطقه جنوب را دارد.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس حضور در بازارهای جهانی، تولید و صادرات کالا با استانداردهای بالا و تشویق سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه تولید را مهم‌ترین شاخصه زیرساخت‌های اقتصادی برشمرد.

لهراسبی تصریح کرد: اقدام عملی برای تحقق اهداف برنامه سوم توسعه به وسیله ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری و استفاده و تداوم بهینه از حجم عظیم نقدینگی که استان فارس در این مورد بعد از تهران مقام دوم کشور را دارد از دیگر اهداف این کارخانه تولیدی است.

وی اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص و کارآمد در صنایع مختلف شامل برق، الکترونیک، مخابرات، سازه و ... و نیز نزدیکی این شرکت به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دسترسی آسان به تمام مراکز استان‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا به منظور تسریع حمل و نقل در صادرات و واردات و دارا بودن سابقه پژوهشی نقش قابل توجهی در توسعه صنعت استان فارس داشته است.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس تصریح کرد: این شرکت با مساحت 20 هکتار و 110 نیروی انسانی مجرب، پتانسیل افزایش خط تولید خودرو در ابعاد گسترده را در میان سایر کارخانجات تولید خودرو دارد./س


برچسب ها: تولید ، خودرو ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.