سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور؛

ترافیک سنگین در محور کرج –چالوس و هر‌از / خراسان و سیستان و بلوچستان بارانی

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا از ترافیک نیمه سنگین محورهای کرج –چالوس، هراز‌ و ‌فیروز کوه و همچنین بارش باران در استانهای خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری و سامانه های هوشمند ترافیک شمار برتر و همچنین گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور چالوس به کرج از کمربندی چالوس تا دزد بن و همچنین محور هر‌از از نارنجستان تا سه راهی بلد‌ه ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در محور فیروز کوه از شیر گاه تا سواد کوه، همدان به ساوه – همدان به قزوین، آزاد راه ساوه – تهران و محور سلفچگان به قم ترافیک نیمه سنگین حاکم است.

به گفته این مقام مسئول انتظامی سایر محورهای مو‌اصلاتی کشور در حال حاضر از ترافیک روان برخوردار هستند و گزارشی مبنی بر بار ترافیکی از سایر جاده های کشور گزارش نشده است.

سرهنگ سلبی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور تصریح کرد: در حال حاضر در استانهای خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک را‌هور نا‌جا اظهار داشت: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ر‌اهور نا‌جا به صورت شبانه روزی و شماره تلفن 120 پاسخگوی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود. 


انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، محور ، نارنجستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.