سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

شاید قید ورزش را بزنم/زورم به‎جایی نمی‎رسد!

دارنده 16 مدال بین‎المللی در رشته دوومیدانی معلولان می‎گوید به این نتیجه رسیده است که چرا باید ورزش کند؟

محسن کاییدی در گفت‎وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان، با اشاره به نایب‎قهرمانی‎اش در پیکارهای رکوردگیری کشور، اظهار کرد: فقط در ماده پرتاب وزنه شرکت کردم و چون تمرین آنچنانی نداشتم و قانون نشستن پرتاب هم عوض شده، دوم شدم. این رقابت‎ها اولین مرحله از آماده‎سازی برای حضور در بازی‎های آسیایی اینچئون کره‎جنوبی بود و تا شروع مسابقات به آمادگی لازم می‎رسم.

وی ادامه داد: پس از قهرمانی در پیکارهای جهانی فرانسه و حضور در باشگاه‎های کشور که یک‎هزار امتیاز برای لرستان کسب کردم و تنها کسی که این تعداد امتیاز به‎دست آورد من بودم، تمرین زیادی نداشتم و با آمادگی کامل در رکوردگیری شرکت نکردم.

رکوردار پرتاب نیزه معلولان جهان در ادامه با ابراز نارضایتی از بی‎توجهی به خودش، تصریح کرد: بعد از این‎که 2 نشان طلا و برنز در رقابتهای جهانی امسال کسب کردم، کسی از مسئولان، یک تشکر خشک و خالی هم به ما نگفتند. هیچ کاری برای ما نمی‎کنند و از جیب خودم برای حضور در این پیکارها هزینه کردم اما انگار وظیفه‎ی ماست قهرمان شویم و مسئولان هم فقط نگاه کنند.

کاییدی تأکید کرد: ماها که باید به فکر دفاع از مدال‎ها و ارتقای رکوردهایمان باشیم، به فکر اشتغال هستیم و زیاد تمرکز نداریم. دارندگان طلای پارالمپیک طبق قانون باید در دستگاه‎های دولتی استخدام شوند که در همه‎ی استان‎ها این قانون اجرا می‎شود الا لرستان. قبل از عوض شدن استاندار صحبت‎هایی در این خصوص شد اما آن هم فقط در حد صحبت بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مدال‎های ممکن که هر ورزشکاری آرزو دارد آنها را کسب کند، گرفته‎ام اما با این شرایط شاید قید ورزش را بزنم. راستش بعضی وقت‎ها با خودم فکر می‎کنم چرا باید ورزش کنم؟ تا کی از جیب خودم هزینه کنم و زحمت بکشم و مدال بگیرم و در آخر مورد بی‎مهری قرار بگیرم./ج1

برچسب ها: لرستان ، مدال ، ورزشکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.