سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تقی‌پور به کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اضافه شد

ابراهیم تقی‌پور، مدافع نه چندان دور فوتبال ایران به کادر فنی تیم لیگ برتری ذوب‌آهن اصفهان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ابراهیم تقی‌پور که سابقه فوتبال در تیم‌های مشهور لیگ برتری همچون پرسپولیس تهران، استقلال تهران، ذوب‌آهن اصفهان، پگاه گیلان، استقلال اهواز و همچنین سابقه بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان دارد به دستور مدیریت باشگاه به کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

پس از اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور به نتایج خوبی نرسید و یکی از ضعیف‌ترین نتایج طول لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرد، به همین دلیل مدیریت و مربیان این تیم به ویژه لوکا بوناچیچ، سرمربی اهل کروات این باشگاه تصمیم گرفتند، مدافع بلندقامت مازندرانی که پس از خداحافظی فوتبال به حرفه مربیگری روی آورد و تجربه خوبی در زمینه مربیگیری دارد را به خدمت بگیرند.

ابراهیم تقی‌پور پس از دریافت کارت مربیگری سال گذشته یکی از بهترین نتایج را در تیم لیگ دسته دومی فوتبال کشور استقلال ساری گرفت و این تیم ساروی که از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر بود، تقی‌پور موفق شد در 10 بازی هفت برد، یک تساوی، دو شکست و 22 امتیاز برای این تیم بگیرد و این تیم را از سقوط نجات دهد.

ابراهیم تقی‌پور که ماه گذشته به بیماری دچار شد دوره نقاهت را سپری می‌کند و به دستور و تشخیص پزشک به این پیشنهاد جواب مثبت داد.

تقی‌پور با اصالت اسرمی از توابع میاندرود است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هم‌اکنون با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد./س


برچسب ها: فوتبال ، تیم ، کادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.