سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه های هفته ملی دیابت در غرب پایتخت اعلام گردید

مدیر اداره سلامت منطقه 21 از اجرای ویژه برنامه های هفته ملی دیابت در ایستگاههای سلامت، کمیته امداد و مدارس و مساجد این منطقه خبر داد.

انصاری درگفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت دیابت و فشار خون بیان داشت: با فرا رسیدن هفته ملی دیابت این امر پیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، به همین منظور برنامه های متنوع و آموزشی در محلات 17 گانه منطقه برگزار خواهد گردید.

وی به برنامه ها اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه ها، برپایی ایستگاههای سلامت ویژه بوستان ها، کمیته امداد، مدارس و مساجد و کارگاههای آموزشی با موضوعات تغذیه دیابتی خود مراقبتی در بیماران دیابتی و غربالگری دیابت در مدارس و مساجد را می توان برشمرد.

این مقام مسئول ادامه داد: پایگاه های ویژه ی غربالگری در سطح میادین میوه و تره بار، بوستان ها نیز جهت رفاه حال شهروندان بر پا می گردد.

وی تاکید کرد : در این طرح همچنین برای اعضای کانون دیابت که دارای کارت عضویت هستند، تورهای آموزشی و تفریحی، تشکیل حلقه آبی در بوستان های منطقه، توزیع بروشورهای آموزشی نیز در دستور کار است.

این مقام مسئول با اشاره به ویژه مسابقات هفته ملی دیابت تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اعضای کانون دیابت، مقاله نویسی، نقاشی برای کودکان، روزنامه دیواری تنها بخش کوچکی از این مسابقات است که قرار است در هفته ملی دیابت برگزار گردد.

مدیر اداره سلامت منطقه 21 در خاتمه خاطر نشان کرد: همچنین اداره سلامت اقدام به برگزاری سمینار آموزشی با موضوع پیشگیری و کنترل دیابت با حضور اعضای کانون دیابت و انجمن دیابت ایران با سخنرانی عباسی نایب رئیس انجمن دیابت خواهد نمود.

گفتنی است: این برنامه ها از روز یکشنبه مورخ 26/8/92 به مدت یک هفته در سطح منطقه 21 برگزار می گردد.

برچسب ها: محلات ، مساجد ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.