سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

توسعه صنایع با هدف اشتغال در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ایجاد صنایع مختلف در این منطقه با اهداف ایجاد اشتغال در شهرهای آبادان و خرمشهر در دستور کار قرار دارد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اسماعیل زمانی اظهار کرد: واحدهای صنعتی با بهره‌گیری از سرمایه های فیزیکی، منابع طبیعی، مواد خام، نیروی انسانی و دانش فنی، نقش اساسی و کلیدی در توسعه و رشد اقتصادی منطقه آزاد اروند دارند.

زمانی با بیان اینکه شهرهای آبادان و خرمشهر از پتانسیل ویژه ای برای تولید و صنعت برخوردارند؛ بر لزوم شکوفایی این پتانسیل ها در جهت افزایش اشتغال مولد و سرمایه گذاری داخلی و خارجی تاکید کرد.

وی افزود: توسعه صنایع با هدف ایجاد اشتغال و درآمد در سطح منطقه به عنوان یکی از ارکان رشد سریع اقتصادی مهمترین هدف سازمان منطقه آزاد اروند در حمایت از صنعت است.

زمانی با بیان اینکه  تولیدکنندگان باید در تولید محصولات خود هدفمند عمل کنند و بازار محوری و صادرات محوری را مد نظر داشته باشند، اظهار کرد: تولیدکنندگان باید با برنامه ریزی و آگاهی دقیق از بازار، محصولات خود را ارزیابی کنند و بدانند که محصولات خود را در چه شرایطی و در کدام بازار به فروش برسانند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: منطقه آزاد اروند نه تنها بر رفع مشکلات صنعتگران اصرار دارد بلکه در اندیشه ایجاد فضایی تازه برای شکوفایی صنعت و رونق تولید نیز هست که در این راستا به استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی نیاز داریم./س

برچسب ها: توسعه ، صنایع ، اروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.