سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل برج میلاد در پاسخ به برخی انتقادها:

سه سال است نرخ سالن های برج میلاد افزایش نیافته است

مدیرعامل برج میلاد تهران در پاسخ به برخی انتقادها از سوی برگزار کنندگان کنسرت های موسیقی در خصوص افزایش بی رویه نرخ سالن ها،گفت: سه سال است نرخ سالن های برج میلاد افزایش نیافته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرزاد هوشیار اعلام کرد: در حالی که برج میلاد دارای بهترین سالن های همایش در کل کشور است و وزن و اندازه این سالن ها در حد برگزاری همایش های علمی و منطقه ای کشور است اما باز هم تلاش می کنیم برگزاری فعالیت های هنری در این مجموعه را گسترش دهیم در صورتی که درآمدهای این مجموعه از فعالیت های هنری کم است.

وی با تاکید بر اینکه اظهار نظرهای صورت گرفته در رابطه با نرخ سالن های میلاد از سوی کنسرت گزاران هیچ پایه و اساس حقیقی ندارد گفت: نه تنها مدیریت برج میلاد در برگزاری فعالیت های هنری پیش قدم است بلکه تلاش می کند با حداقل دریافت ، حداکثر امکانات را به گروه های هنری ارائه دهد.

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه سالن های مشابه سالن های برج میلاد برای عرضه فعالیت های نمایشی از نظر کیفی و کمی حداقل 40 درصد پایین تر از برج میلاد هستند ، تاکید کرد: واقعیت آن است که با وجود این امکانات نرخ های برج میلاد با این سالن ها تفاوتی ندارد.

وی با اعلام اینکه کف قیمت یک سالن برج میلاد برای هر اجرا 15 میلیون تومان است، اظهار کرد: این مبلغ هزینه فروش بلیط دو ردیف نخست هر برنامه است و حال آنکه تلاش مدیریت برج میلاد ، بهره بردن همه گروه ها از امکان اجرای برنامه در این محل است.

هوشیار با بیان اینکه مشکل کنسرت های پاپ ، سیاست گذاری های صورت گرفته طی ده ساله اخیر در این حوزه بوده است ،تاکید کرد: به جای آنکه مدیران سالن ها و یا خواننده تصمیم گیرنده باشند ، این برگزارکنندگان کنسرت ها هستند که می خواهند همه سود به جیب آنها برود .

وی با اعلام اینکه بر اساس تصمیمات صورت گرفته ، سالن های برج میلاد برای نمایش آثار فاخر موسیقی 50 درصد تخفیف ارائه می دهد، گفت: در این راستا ارکسترال و موسیقی سنتی جزو آثار فاخر به حساب می آیند و این در حالیست که هنرمندان این گروه ها با هماهنگی صورت گرفته می توانند سه تا چهار روز در هفته در میلاد به تمرین بپردازند.

مدیرعامل برج میلاد در خصوص ادامه پیدا کردن برگزاری تئاتر در برج میلاد گفت: به دنبال اجرای تئاتر خصوصی در برج میلاد هستیم چرا که معتقدیم تئاتر فاخر می تواند درآمد خوبی ایجاد کند و شهرداری این موضوع را در ایرانشهر به اثبات رسانده است و پرداخت سوبسیت از سوی دولت تنها به شکست تئاتر می انجامد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.