سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مالی و اداری شهرداری تهران مطرح کرد :

مدیریت پرداخت بدهی های شهرداری تهران / ایجاد فرصت مناسب برای ایده های اقتصادی و سرمایه گذاری جدید

معاون مالی و اداری شهرداری تهران از کاهش شرکت های کارگزاری در شهرداری تهران از 30 کارگزار به 3 کارگزار خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکترحسین محمد پورزرندی گفت : با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ساماندهی کارگزاری ها طی سال اهی اخیردر شهرداری تهران به انجام رسید و در نهایت تعداد آن از 30 کارگزار به 3 کارگزار کاهش یافت .
 
وی افزود : این 30 کارگزاراز منابع خود شهرداری استفاده می کردند و عملا نه در شهر سرمایه گذاری کرده و نه منابع جدید به آن اضافه می کردند .
 
پورزرندی با بیان این که با ساماندهی کارگزاری ها، پرداخت بدهی های شهرداری مدیریت شد گفت : از سویی دیگر این روند موجب شد تا ، پیمانکاران نیز با نظم و رویه ای مشخص مطالبات خود را از شهرداری دریافت کنند و این مساله یکی از ثمرات مثبت این اقدام بود .
 
وی با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران خاطر نشان کرد : با این روند ازسال های گذشته شهرداری تهران بخشی ازمبادلات مالی خود درزمینه پرداخت مطالبات پیمانکاران ومالکین املاک واقع در طرح ها را در قالب بودجه غیر نقد و به صورت واگذاری امتیاز تراکم سامان داده است که این اقدام هم اینک از طریق شرکت های کارگزاری صورت می گیرد.
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه ساماندهی کارگزاری ها فرصت برای طرح ایده های اقتصادی و سرمایه گذاری جدید در شهرداری را فراهم کرده است تصریح کرد: با ایجاد کارگزاری های متعدد رویه ای نامعقول ایجاد شده بود که اکنون با ساماندهی کارگزاری ها، شفافیت عملکردی مناسبی ایجاد شده است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.