سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ؛
واشنگتن‌تايمز نوشت: تحليل‌گران سياسي معتقدند شايد مخالفت فرانسه با امضاي توافقنامه هسته‌اي گروه 1+5 با ايران به دليل تلاش پاريس براي تقويت و محکم کردن جايگاه خود در نزد متحدان خاورميانه نظير اسرائيل و عربستان بوده است.
در مصر 12 تظاهرکننده طرفدار مرسي به حبس محکوم شدند.
"ابو عمر چچنی" گرجستانی‌الاصل و سرکرده گروه موسوم به "ارتش مهاجرین و انصار" در سوریه است؛ گروه "دولت اسلامی در عراق و شام" وی را به فرماندهی بخش شمالی شاخه القاعده در این کشور منصوب کرده است.
هزاران نفر از شیعیان شرق نیویورک راسم "روز حسین(ع)" را در منهتن نیویورک برگزار کردند.
سه نفر براثر وقوع دو انفجار در شهر کرکوک عراق مجروح شدند.
دبیرکل حزب‌الله در جمع عزاداران حسینی در روز عاشورا در جنوب بیروت با اشاره به دلایل حضور مقاومت در سوریه تأکید کرد: تا هنگامی که این دلایل وجود داشته باشد، مقاومت در سوریه باقی می‌ماند.
گزارش ها حاکی است، چچنی های مسلح که برای جنگیدن به سوریه می روند، دو گروه هستند گروه اول دانشجویانی هستند که برخی کشورهای عربی آنها را به بهانه فراگرفتن زبان عربی و علوم اسلامی می پذیرند و گروه دوم افرادی هستند که از منطقه " دره پانکیسی " در شمال شرق گرجستان به سوریه اعزام می شوند.
لاکهید مارتین، از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات پیشرفته نظامی و محصولات صنایع هوا-فضا درآمریکا اعلام کرد،قصد دارد چهار هزار تن از کارمندان خود را اخراج کند.
شبکه المیادین از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهرک الزیتون واقع در جنوب شهر غزه خبر داد.
مایکل مان سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا،مذاکرات اخیر میان ایران و غرب بر سر پرونده هسته ای را مثبت ارزیابی کرد.
برچسب ها: عنوان ، مهم ، باشگاه ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.