سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش خودکشي در بين کشاورزان فرانسوي

خودکشي در بين کشاورزان فرانسوي رو به افزايش است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی راشاتودی گزارش داد: به دلیل شرایط بد اقتصادی در فرانسه خودکشی در بین کشاورزان این کشور رو به افزایش است.

تسا آرسیلیا خبرنگار این شبکه تلویزیونی از فرانسه گزارش داد:با بالا گرفتن بحران اقتصادی در بخش کشاورزی در فرانسه گفته می شود هر دو روز، یک کشاورز فرانسوی خودکشی می کند. آخرین گزارشها نشان می دهد که بین سالهای دو هزار و هفت تا دو هزار و نه چهارصد و هشتاد و پنج کشاور فرانسوی خودکشی کرده اند که این به این معناست که به طور متوسط در هر دو روز یک نفر خودکشی کرده است.این موضوع خودکشی را به سومین عامل مرگ و میر پس از سرطان و بیماریهای قلبی در فرانسه بدل کرده است و زنگ خطر را در وزارت کشاورزی فرانسه به صدا درآورده است اما کشاورزان می گویند واقعیت از این بدتر است.

در ادامه این گزارش یک کشاورز فرانسوی گفت:به دلایل بیمه ای زمانیکه یک کشاورز خودکشی می کند این موضوع نوعی تصادف جلوه داده می شود زیرا بانک هیچ مبلغی برای خودکشی پرداخت نمی کند.هر روز یک کشاورز در فرانسه خودکشی می کند.

در ادامه این گزارش برنار لانه رئیس اتحادیه کشاورزان فرانسوی گفت:زمانیکه یک کشاورز بدهکار است بانک نباید بلافاصله برای پرداخت به محل برود بلکه باید با اعزام فردی از تامین اجتماعی اوضاع را بررسی می کند تا راه حلی پیدا کند اما اینگونه نیست.

خبرنگار راشا تودی افزود:ناحیه بروتانی بیشترین نرخ خودکشی را در بین کشاورزان فرانسه دارد.

در ادامه این گزارش الن امبرنون از موسسه نظارت بر سلامت عمومی فرانسه گفت:نرخ خودکشی در بین کشاورزان که تولید کننده گوشت و شیر هستند سی درصد بیش از جامعه کاری کشور است.کشاورزان مشکلات زیادی دارند و ما آنها را زیر نظر داریم.

خبرنگار راشا تودی در پایان گفت:فرانسه بیشترین مقدار کمک های حمایتی اتحادیه اروپا را در بخش کشاورزی دریافت می کند.این کشور در فاصله زمانی سالهای دو هزار و چهارده تا دو هزار و بیست قرار است سالیانه نه میلیارد یورو کمک دریافت کند اما این پول به همه کشاورزان نمی رسد.فرانسوا اولاند تصمیم گرفته است که یک میلیارد یورو بیشتر به کشاورزان تولید کننده گوشت اختصاص دهد اما تمامی این تمهیدات برای جلوگیری از خودکشی کشاورزان بی اثر بوده است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.