سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"شب دریا" به "عصرانه داستان" رسید

رمان "شب دریا" اثر کامران پارسی‌نژاد به انتشارات برای چاپ "عصر داستان" سپرده شد.

کامران پارسی‌نژاد، نویسنده  و منتقد ادبی به خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: رمانم را با عنوان شب دریا به انتشارات عصر داستان برای چاپ سپردم موضوع اصلی کتاب  جنگ 8 ساله و دفاع مقدس است.
 
وی افزود: در کتاب شب دریا به رویدادهای جنگ 8 ساله  ایران و عراق و شرایط کنونی جامعه پرداختم این کتاب با تیتراژ 3 هزار نسخه چاپ خواهد شد.
 
پارسی نژاد ادامه داد: در حال انجام یک کار پژوهشی با موضوع نقد و بررسی ادبیات داستانی از دوران مشروطه تا دوران قاجار هستم در این کار پژوهشی کتابی درباره مکاتب ادبی ایران نوشته نشده است.
 
این نویسنده تصریح کرد: نقد و بررسی ادبیات داستانی از  ادبیات مشروطه تا دوران قاجار تحلیلی بر ادبیات داستای با توجه به اتفاقات سیاسی  جامعه است این پژوهش در دست نگارش است و تا 6 ماه آینده تکمیل خواهد شد.
 
 این منتقد ادبی بیان کرد: پژوهشی ادبیات داستانی از ادبیات مشروطه تا دوران قاجار بیشتر جریانی است که به وسیله آن بتوانیم مکاتب ادبی ایران را شناسایی کنیم مشروطه را از نظر تاریخی، ادبی و تاثیر ادبیات را در مشروطه بررسی می کنیم.
 
 وی با اشاره به تقابل بین رویدادهای سیاسی با ادبیات داستانی و مقایسه آنها در پژوهش ادبیات  داستانی از ادبیات مشروطه تا دوران قاجار اظهار داشت.
 
 پارسی نژاد با اشاره به حالت جستجو در پژوهش ادبیات داستانی اش عنوان کرد: در این پژوهش سعی دارم مسائل پنهان در ادبیات داستانی را بیان کنم.

انتهای پیام/اس

برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.