سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویی :

دانشجویان در هر مقطعی از "بیمه تکمیلی" برخوردارند

دانشجویان در هر مقطع تحصیلی از حمایت کامل "بیمه تکمیلی" صندوق رفاه دانشجویی برخوردار هستند.

کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل توجه ویژه به بحث بیمه تکمیلی و با توجه به انجام بیمه تکمیلی دانشجویان تا پایان آبان ماه در این فرصت باقی مانده دانشجویان این فرصت را دارند که در سایت دانشجویی دانشگاه ها ثبت نام کنند.

وی افزود: اگر دانشجویی به هر دلیلی موفق نشد که از این ظرفیت استفاده کند و در حین تحصیل به خدمات درمانی و حمایت بیمه تکمیلی نیازمند شده است با اطمینان بیان می کنیم که نگران نبوده و درهر مقطع تحصیلی صندوق رفاه دانشجویی تدابیری اندیشیده تا دانشجویان بتوانند از حمایت بیمه تکمیلی صندوق رفاه برخوردار شوند.

مرادیان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه سقف میزان ارائه خدمات درمانی در این بحث از بیمه درمانی تا چه مقدار است افزود: میزان سقف آن بر مبنای بیماری هایی است که برای دانشجویان چالش در پی داشته است اولویت بندی می شود البته پیش بینی ما این است که تا 2 ماه بتوانیم سقف میزان مبلغ را برداریم چنانچه هم اکنون این طرح به طور آزمایشی در حال برگزاری است و به هر نوع از خدمات درمانی بالایی 500 هزار تومان را در برمی گیرد نهایتا این سقف به بالای 100 هزار تومان برای تمامی دانشجویان مقاطع دولتی و غیر دولتی را دربرمی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات می توانند به سایت صندوق رفاه دانشجویی یا مراکز صندوق رفاه در دانشگاه ها مراجعه کنند./


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
lmehdi
۲۰:۲۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشی تو را خدا بیمه تکمیلی را درست کنید شاغل و متاهل بودم اومدم دانشگاه پیام حدود 2 ماه پیش به علت پایان قرارداد بیکار شدم هم علاقه به تحصیل دارم هم مخارجش برای سنگین شده لطفا با بیمه تکمیلی کمی از بار مشکلاتم بکاهید. تشکر