سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته کتاب؛

فاز پنجم "ایستگاه مطالعه" اطلاع‌رسانی خواهد شد

رئوس فعالیت‌های استانی نهاد به دو بخش برگزاري مراسم تقدير و تجليل و فعاليت‌هاي فرهنگي و اطلاع‌رساني تقسیم شده است.

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران، مراسم تقدير و تجليل در يك روز مشخص به جز روز 29 آبان در محل مركز استان برگزار خواهد شد.

رئوس فعالیت‌های استانی نهاد به دو بخش برگزاري مراسم تقدير و تجليل و فعاليت‌هاي فرهنگي و اطلاع‌رساني تقسیم شده است.

از جمله رئوس برنامه تقدیرها می‌توان به  تقدير از كتابداران و مسئولين نمونه كتابخانه‌هاي عمومي استان، تقدير از كتابداران برتر فرهنگي كه علاوه بر مشاركت در اجراي بهتر فعاليت‌هاي فرهنگي، در مسابقات كتابخواني نيز شركت كرده‌اند، تقدير از كتابخوانان نمونه استان، تقدير از اهداكنندگان برتركتاب، خادمان فرهنگ و خيرين استان و مديراني كه بيشترين همكاري را با اداره كل استان در امر توسعه و بهبود كتابخانه‌هاي عمومي داشته‌اند اشاره کرد.

ارائه گزارش عملكرد و توسعه كتابخانه‌هاي عمومي استان با توجه به سند چشم‌انداز نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور نیز از جمله برنامه‌هایی است که تحت عنوان برنامه تقدیرها اجرا خواهد شد.

فعاليت‌های فرهنگي و اطلاع‌رساني نیز با حضور مديركل استان در نماز سياسي - عبادي جمعه استان به منظور ارائه گزارش عملكرد بهبود و توسعه كتابخانه‌هاي عمومي و همچنين رشد شاخص‌هاي كتاب و كتاب‌خواني برگزار خواهد شد.

توزيع اقلام تبليغاتي از جمله پوستر، بروشور و... از سوي دبيرخانه ستاد، اطلاع‌رساني در خصوص فاز پنجم "ايستگاه مطالعه" در برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي استان با توجه به نزديكي زمان هفته كتاب با ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت امام حسين(ع) اجراي پرشور برنامه‌هاي فرهنگي با رنگ و بوي عاشورايي در هفته كتاب برخی از رئوس دیگر این قسمت می‌باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.