سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با فرا رسیدن بارندگی‌های پاییزی؛

بهسازی انهار و مسیل‌های جنوب غرب پایتخت

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 از بهسازی انهار و مسیل‌های این منطقه خبر داد.

عساری در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرا رسیدن نزولات آسمانی فصل پاییز بهسازی انهار و سیل‌های معابر اصلی و محلات منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور رفع موانع در ا نهار و مسیل‌های سطح منطقه 18 رفع آبگرفتگی‌ها و جلوگیری از سرازیر شدن آب در سطح معابر در دست اجرا است.
 
عساری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی امور شهری، اداره مسیل‌ها و قنوات و اکیپ‌های اجرایی فنی وعمران و ترافیک نواحی 7 گانه منطقه 18 در آمده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شناسایی نقاط آبگیر و بحران خیز در سطح منطقه 18 ایجاد شرایط لازم در عبور آسان آب در مسیرهای سطح منطقه، جلوگیری از ریختن زباله، نخاله و ضایعات در مسیل‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
عساری ادامه داد: طی بازدید شهردار منطقه 18 با حضور معاونت امور شهری و فضای سبز، فنی و عمران، رئیس اداره قنوات و مسیل‌های منطقه از انهار، مسیل‌ها و تله‌های زباله‌گیر واقع در سطح این منطقه، لزوم بازدید مستمر از انهار، مسیل‌ها و تله‌های زباله‌گیر و بهسازی انهار و مسیل‌های منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز این منطقه قرار گرفت.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: بهسازی انهار، مسیل‌های آزادگان، الغدیر، آزادگان به خلیج و حیدری از اقدامات و طرح‌های آتی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است.

برچسب ها: شهردار ، پاییز ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.