سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانی مقدم: تایلند در زمین خود حریف خطرناکی است

پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: تیم فوتبال تایلند در زمین خود حریف خطرناکی است اما پیروزی بر این تیم حتی در بانکوک دور از دسترس نیست.

رضا کرمانی مقدم پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص رویارویی تیم کشورمان مقابل تایلند به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به هیچ وجه بازی مقابل تایلند در خاک این کشور آسان نیست و باید برای کسب امتیازات کامل بازی تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه بازی تیم ملی فوتبال کشورمان اصلا بازی دلچسبی نبود، چون دلیلش نبود بازیهای تدارکاتی و در کنار هم نبودن بازیکنها کنار هم است.

کرمانی مقدم اظهار داشت: به نظر من بازی سختی در پیش داریم، چون تایلند در زمین خود حریف خطرناکی است و برای پیروزی به زمین خواهد آمد و دفاعی بازی نخواهد کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان راهکار غلبه بر تیم تایلند را تهاجمی بازی کردن تیم ملی دانست و عنوان کرد: اگر "کی روش" تیم را از همان ابتدا برای زدن گل و تهاجمی شدن به زمین بفرستد و یک گل هم به نفع ما رقم بخورد کار برای تایلند در زمین خود سخت خواهد شد.

وی سپس در پاسخ به سوال "بلاتر آمد اما چه نفعی به فوتبال ما رسید؟!" گفت: هدف مسئولین آمدن بلاتر بود نه حل معضلات فوتبال، در واقع می توانستند از او بهتر استفاده می کردند تا هم جایگاه فوتبال ارتقاء یابد و هم سهمیه افزایش یافته و فوتبال ایران در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد، اما عملا این تحقق نیافت. در واقع می توانستند از این سفر بهتر استفاده کنند چون غنیمتی بود که از دست رفت.

کرمانی مقدم در پایان تصریح کرد: سفر "بلاتر" از بسیاری جهات باعث ترقی فوتبال ملی کشورمان شد، اما نکته این جاست که از فرصت بدست آمده می توانست برای تحقق کلیه اهداف استفاده شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.