سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

کشوری فرد: اخراج مایلی کهن به جدالش با دایی مرتبط نیست/ مرفاوی با هیچ بازیکنی اختلاف ندارد

مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم در خصوص علت برکناری مایلی کهن گفت: نتایج ضعیف در نیم فصل اول باعث شد که اعضای هیأت مدیره تصمیم بگیرند که به صورت توافقی با مایلی کهن قطع همکاری کنند.

محمدرضا کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما تا الان 7 شکست داشته و این تعداد شکست در تاریخ نتایج تیم ما سابقه نداشته است به همین دلیل مایلی کهن به صورت توافقی از سرمربیگری تیم کنار گذاشته شد.

مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم افزود: به هر حال امتیاز گرفتن از حریفان در دور برگشت سخت است بر این اساس نتایج ضعیف تیم باعث نگرانی اعضای هیأت مدیره شد به خاطر همین مایلی کهن را برکنار کردند.

وی ادامه داد:  تیم ما با قعرنشین لیگ سه امتیاز اختلاف دارد و با یک باخت ما به قعر جدول سقوط می کنیم. بر این اساس این نتایج برای اعضای هیات مدیره نگران کننده بود و به همین دلیل تصمیم به تغییر کادر فنی گرفتند.

کشوری فرد تصریح کرد:  بر این اساس اعضای هیأت مدیره با مایلی کهن توافق کردند که این سرمربی کنار رود و مرفاوی جایگزینش در تیم صبا شود.

وی درباره اختلاف مرفاوی با بیات و عنایتی بیان داشت: مرفاوی با هیچ بازیکنی اختلاف ندارد عنایتی و بیات با یکی از دستیاران مرفاوی مشکلی داشتند که هم اکنون در تیم حضور ندارد به هر حال مرفاوی قرار  است امروز بعد از ظهر دستیارانش را معرفی کند.



مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم در مورد احتمال انتخاب محمود فکری به عنوان مربی برای تیم صبا گفت: فکری سرمربی یکی از تیم های دسته یکی است و نمی تواند به عنوان دستیار با مرفاوی کار کند.

وی درباره احتمال  تحصن بازیکنان و نرفتن به کیش به خاطر پرداخت نشدن قراردادهایشان گفت: ما تا الان اعتراضی از بازیکنان نسبت به عدم پرداخت قراردادهایشان نداشتیم تحصن بازیکنان هم شایعه ای بیش نیست و همه بازیکنان به اردوی کیش خواهند رفت.

مدیر عامل صبای قم درباره اعلام لیست مازاد توسط سرمربی تیم گفت: بر اساس برنامه قرار است که مرفاوی امروز بعد از ظهر لیست مازاد را اعلام کند.

کشوری فرد درباره دریافت فرم فیفا برای دریافت پول بیان کرد: بابایی، مدیر روابط بین الملل باشگاه صبای قم یک ماه پیش فرم فیفا را که در مورد تعهد باشگاه‌ها بود به دستم داد و من هم آن را امضا کردم.

وی در پایان درباره تأثیر جدال مایلی کهن با دایی بر اخراج سرمربی تیمش، گفت: این قضیه ارتباطی با برکناری مایلی کهن ندارد اگر تیم‌ ما نتیجه  می گرفت مایلی کهن هم اخراج نمی شد به هر حال اعضای هیات مدیره به خاطر عملکرد ضعیف تیم تصمیم گرفتند که مایلی کهن را اخراج کنند.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: کشوری فرد ، صبا ، مایلی کهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.