سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه پيشروي هاي ارتش سوريه در مناطق مختلف

همزمان با ادامه درگيري ها در مناطق مختلف سوريه، پيشروي هاي ارتش سوريه ادامه دارد و درگيري ها بين گروه هاي مسلح با يکديگر نيز تشديد شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ در حالي که ارتش سوريه به پيشروي هاي خود در مناطق مختلف ادامه مي دهد، درگيري ها بين گروه هاي مخالفان با يکديگر نيز شدت بيشتري پيدا کرده است. آخرين خبرها حاکي از وقوع درگيري هايي بين دولت اسلامي عراق و شام با ديگر  گروه هاي مسلح در حومه لاذقيه است. برخي خبرها نيز از سوء قصد به جان يکي از رهبران گروهي موسوم به گردان هاي مهاجرت به سوي خدا حکايت مي کند. 

در همين حال براي اولين بار چند فروند موشک دست ساز به اطراف مرکز تحقيقات کشاورزي در لاذقيه اصابت کرد اما تلفات در بر نداشت. از سوي ديگر نيروهاي ارتش سوريه مواضع افراد مسلح را در روستاي ربيعه هدف قرار دادند و شماري از آنها را به هلاکت رساندند. 

ارتش سوريه همچنين بسياري از مناطق اطراف فرودگاه بين المللي حلب را به تصرف خود در آورد که در نتيجه امکان از سرگيري فعاليت اين فرودگاه پس از حدود يک سال توقف فراهم مي شود.
 
يک سخنگوي نظامي سوري در حمص نيز در گفتگو با  الميادين خبر سرنگوني يک هواپيماي نظامي را در منطقه مهين تکذيب کرد. خبرنگار الميادين نيز از وقوع درگيري هايي در اطراف روستاهاي تلبيسه و برخي مناطق شمال حمص خبر داد که طي آن پنج نظامي و نوزده فرد مسلح کشته شدند.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.