سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی کارشناس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت؛

کسب مدال طلای مسابقات تخصصی اختراعات جهانی

مدیر کل روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: مسئول رسیدگی به امور مخترعان و نخبگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مدال طلای جایزه ویژه مسابقات تخصصی اختراعات جهانی آلمان را کسب کرد.

رضا براتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئول رسیدگی به امور مخترعان و نخبگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که تاکنون موفق به ثبت 8 اختراع شده است پس از حضور شصت و پنجمین دوره مسابقات تخصصی اختراعات جهانی 2013 که در آلمان برگزار شد مدال طلای جایزه ویژه این مسابقات را در زمینه سیستم های حفاظتی ،‌ ایمنی و امنیت وسایل نقلیه موتوری کسب کرد.


وی افزود: محسن ذوالقدر قبل از کسب این جایزه نیز با اختراعات دیگر خود توانسته بود مدال برنز مسابقات چین و مدال طلای 2013 ریودو ژانیرو را از آن خود کند.


مدیر کل روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: شرکت این مسئول در مسابقات جهانی در راستای محقق برنامه فراهم کردن بستر های مناسب جهت شناسایی نخبگان و مهارتی از طریق ارتباط با بنیاد ملی نخبگان و حضور در جشنواره های ملی و بین المللی از راهبرد حضور موثر در عرصه های بین المللی سند راهبردی مهارت و فناوری این سازمان بوده است.

انتهای‌پیام/


 

برچسب ها: جایزه ، عرصه ، سند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.