سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود

یاد اهالی موسیقی از سیدخلیل عالی نژاد

اهالی موسیقی 25 آبان ماه در حالی نشست ماهانه خود را در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهند کرد که طی آن قرار است برنامه هایی چون گرامی داشت یاد و خاطره سید خلیل عالی نژاد در این مراسم برگزار شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، نشست ماهانه اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران که از ساعت 18 روز شنبه آینده آغاز خواهد شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سید خلیل عالی نژاد برنامه های دیگری چون سخنرانی فرمان مرادی در باره شناخت چوب و ساز سازی و پخش فیلمی از محمد عشقی نوایی سازنده سه تار  اجرا خواهد شد.
 
در این نشست همچنین سخنرانی مجید ناظم پور درباره تاریخچه ساز عود و بربط، بررسی موسیقی عزا توسط علی رضا پور امید و بهداشت نوازنده با حضور محمد عبدلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
معرفی کتاب شناخت موسیقی ایران تالیف دکتر داریوش صفوت، شعر خوانی، تبریک به هنرمندان متولد آبان، معرفی آلبوم ها و کتاب های جدید منتشر شده نیز از دیگر برنامه های نشست ماهانه اهالی موسیقی در آخرین شنبه آبان ماه است.   
 
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاي 20-22872818 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.