سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید و مکان یابی زمین مناسب جهت احداث پدهای بالگرد

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: بازدید و مکان یابی زمین مناسب جهت احداث پدهای بالگرد در محدوده ی منطقه یک امروز انجام شد.

فاتحی منش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط اکولوژیکی و موقعیت جغرافیایی منطقه یک و محصور بودن منطقه در کلانشهر تهران با وجود ساختمانهای متعدد بلند در سطح شهر و تردد خود روها در سطح شهر، در زمان بروز بحران امکان دسترسی و امداد رسانی به شهروندان و مصدومان دشوار و عملا حضور به موقع نیروهای امدادی در محل های مورد نیاز امری دور از ذهن است.

فاتحی منش عنوان کرد: در این شرایط و با توجه به اهمیت امداد رسانی در زمان مناسب امداد و نجات هوایی بدون هیچ دغدغه ترافیکی و انسداد راهها اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

فاتحی منش خاطر نشان کرد: در همین راستا با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران بابت مکان یابی زمین مناسب جهت احداث پد هلی کوپتر بازدید از زمین پیشنهادی واقع در باغ وزیری- جنب سوله مدیریت بحران گلابدره با حضور نماینده معاونت پدافند غیر عامل سازمان و دبیر ستاد مدیریت بحران منطه یک انجام شد و مورد تایید مقدماتی قرار گرفت و مقرر گردید جهت بررسی تخصصی نیز نماینده نیروی هوایی ارتش نیز از محل فوق بازدید کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، مناسب ، سوله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.