سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقانلو: ملی پوشان فقط 26 آبان اجازه بازی در لیگ دارند

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان اعزامی به منچستر تنها 26 آبان اجازه حضور در مسابقات لیگ برتر تکواندو را دارند.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با موافقت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت هواپیمایی با انتقالم از جزیره قشم به تهران موافقت شد و من از امروز در اردوهای تیم ملی تکواندو حاضر هستم.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به اینکه زمان زیادی تا رقابت های انتخابی منچستر نداریم همان نفراتی که قبلاً بر اساس رنکینگ جهانی در اردوی تیم ملی حضور دارند در حال تمرین هستند و در هر وزن 2 نفر را داریم.

وی خاطرنشان کرد: یوسف کرمی در وزن چهارم المپیکی بیش از این از حضور در بازی های المپیک ریو انصراف داده بود اما به دنبال بازگرداندن وی به تمرینات هستم تا او دور از آمادگی نباشد. اگر قرار باشد کرمی برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی آماده شود باید در اردوهای تیم ملی محک بخورد ضمن آنکه از تجربیات وی برای جوانترها هم استفاده خواهد شد، وضعیت حسین تاجیک هم بعد از گذراندن دوران مصدومیت باید در اردوها بررسی شود.

وی در خصوص غیبت مسعود حجی زواره نیاز به استراحت داشت بنابراین در این مسابقات غایب است و از اردوهای آینده تیم ملی حضور خواهد داشت.

مقانلو در مورد دستیارانش در کادر فنی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: فعلاً برای مسابقات انتخابی منچستر هادی افشار دستیارم است اما بعد از این رقابت ها دو مربی برای کادر فنی تیم ملی تکواندو انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: دو بازیکن قدیمی و تازه بازنشسته شده تیم ملی به کادر فنی اضافه خواهد شد تا از پتانسیل خوب مربیان ایرانی استفاده شده و برای آینده آماده شوند، مقانلو در خصوص حضور ملی پوشان در مسابقات لیگ برتر گفت: 26 آبان هفته دوم و سوم لیگ برتر برگزار می شود و ملی پوشان می توانند مسابقه دهند اما برای هفته های آینده اجازه حضور در رقابت های لیگ را ندارند.

گفتنی است، میثم باقری، هادی مستعان، محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، فرزاد عبدالهی، علیرضا آزادانی، حسین تاجیک و سجاد مردانی اعضای حاضر در اردوی تیم ملی تکواندو هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، تکواندو ، منچستر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.