سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

بدون اجرای کامل یورو 2 سراغ یورو 4 رفته‌‌ایم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:‌ استاندارد خودروسازی یورو 2 هنوز به طور کامل در کشور اجرا نشده و این در حالی است که به دنبال اجرای استاندارد یورو 4 رفته‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، معصومه ابتکار درسمنان طول 8 سال گذشته اتفاقات متعددی در کشور افتاده که بر فرایند تأیید نوع و مراحل مختلف استانداردهای تولید خودرو تأثیر گذاشته است و امروز باید در زمینه تولید خودرو در کشور بازنگری‌هایی صورت گیرد.
وی با تأکید بر لزوم اجرای استانداردهای تکلیفی دولت در زمینه خودروسازی، اظهار کرد: رعایت استانداردها تکلیف بخش خودروسازی کشور است و باید نسبت به عمل به مقررات و ارتقای استانداردهای خودروسازی در کشور اقدام شود. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود:‌ اجرای کامل استانداردها در این زمینه بسیار مهم است اما متأسفانه بدون اجرای کامل استاندارد یورو 2 به سراغ اجرای استاندارد یورو 4 رفته‌ایم. ابتکار ادامه داد: استاندارد یورو 2 هنوز به طور کامل در کشور اجرا نشده و باید با دقت و پیگیری کافی که در گذشته در این حوزه وجود نداشته است، کارها را پیش برد. وی تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌هایی در این زمینه وجود دارد و خودروسازان باید پیگیر اجرای دقیق این استانداردها باشند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.