سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبی:

دولت ثبات را به بازار مسکن بازگرداند/ سرنوشت مسکن مهر در ابهام

عضو کميسيون عمران مجلس گفت: بازار مسکن طي چند ماه اخير دچار تشويش شده و لذا دولت بايد با برنامه‌ريزي دقيق ثبات را به بازار بازگرداند.

ابراهيم محبي عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اینکه بازار مسکن طي چند ماه اخير دچار تشويش شده و لذا دولت بايد با برنامه‌ريزي دقيق ثبات را به بازار بازگرداند، گفت: وزیر راه و شهرسازی بايد هر چه سريعتر برنامه‌هاي خود را در خصوص مسکن و حل مسائل این حوزه ارائه کند.

وي ادامه داد: مسکن مهر با سرمايه‌گذاري‌هاي بسيار آغاز شده و از برخي مشکلات رنج می‌برد اما مي توان امروزه با برطرف کردن ايرادات آن بازار مسکن را رونق بخشيد.

محبي در ادامه اظهار داشت: مسکن مهر در حال حاضر در بلاتکليفي به سرمي‌برد و بايد هر چه سريعتر آن را ساماندهي کرد.

عضو کميسيون عمران مجلس با اشاره به اينکه براساس ماده 43 قانون اساسي داشتن مسکن و سرپناه از الزامات دولت به شمار مي‌رود، گفت: مجلس و کميسيون عمران از برنامه‌هاي مسکن دولت يازدهم استقبال و حمايت‌هاي لازم را خواهند کرد.

محبي با بيان اينکه بازار مسکن طي چند وقت اخير دچار تشويش شده است، گفت: قيمت‌ها  ثبات ندارند كه این مسئله بايد از سوي دولت کنترل شود.

محبي در ادامه تصريح کرد: قيمت‌هاي مسکن افزايش يافته و بازار در شرايط نابساماني به سر مي‌برد.

وي در ادامه اظهار داشت: در ماه‌هاي مرداد و شهريور قيمت هاي مسکن به ثبات رسيده بود ولی در حال حاضر قيمت‌ها به ماه خرداد که افزايش يافته بود، رسيده است.

محبي در پايان گفت: بايد با ايده‌هاي مناسب و برنامه‌ريزي دقيق اثرات مثبتي بر بازار مسکن بر جاي گذاشت.


انتهاي پيام/

برچسب ها: مسکن ، مهر ، بلاتکلیفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.