سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

جشنواره تئاتر خياباني باغملک همچنان بلاتکليف است

يک کارگردان نمايش خياباني اهواز از بلاتکليفي آثار ارسالي به جشنواره تئاترخياباني باغملک پس از گذشت دو ماه خبر داد.

به گزارش‌باشگاه‌خبرنگاران‌خوزستان؛‌جواد‌منيعات‌گفت:‌با توجه به ارسال آثار نمايشهاي خياباني به جشنواره تئاتر خياباني باغملک هنوز هيچ پاسخي اعم از برگزاري يا عدم برگزاري آن از سوي مدير ارشاد باغملک و ارشاد خوزستان به هنرمندان متقاضي شرکت داده نشده است.
وي افزود: اين در حالي است که هنرمندان در سخت ترين شرايط کار خود را توليد مي کنند و با گذشت دو ماه، هيچگونه اقدام موثري در امر برگزاري اين جشنواره ديده نمي شود و پاسخگوي هنرمندان نيستند.
منيعات اظهار کرد: مشکل فضاي تمرين براي گروه نمايشي خياباني ما به مشکلي حاد تبديل شده و با وجود اينکه براي شرکت در جشنواره هاي مختلفي در سطح کشور در حال تمرين هستيم نه تنها درهيچ زمينه اي از ما حمايت نشده است بلکه مورد بي مهري و کم لطفي برخي مسوولين و انجمن هنرهاي نمايشي اهواز نيز قرار گرفته ايم.
اين کارگردان نمايش خياباني تصريح کرد: اميد اين را داريم که با انتخاب شهردار جديد اهواز و با ياري هنرمندان به ويژه گروههاي نمايش خياباني تعامل و همکاري مثبتي در جهت اهداف شهرداري به واسطه توليدات آثار نمايشي انجام پذيرد.
 وي ادامه داد: از شهردار تقاضا داريم با تعيين فضاهاي هنري به سمت و سوي توليد آثار فاخر و نمايشي هنرمندان بپردازد و از اجراي برنامه هاي سطحي و نازلي که طي اين چند سال اخير در قالب جنگ به مناسبتهاي مختلف اجرا مي شود خودداري شود و به صورت هدفمند شهروندان فهيم اهوازي را با نمايشهاي جدي و حرفه اي آشنا سازد چرا که سطح شعور و درک شهروندان اهوازي بسيار بالاست که لازمه شهردار اهواز توجه به مسايل عمراني به موضوعات فرهنگي و هنري نيز توجه خاص داشته باشد
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، خیابانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.