سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مسئولان باید فکری در مورد زمان بندی تصویب بودجه بکنند

فرماندارشهرستان پردیس گفت: با توجه به تصویب بودجه دولت اواخر خرداد ماه درمجلس شورای اسلامی وطولانی شدن زمان ابلغ آن به نهاد ها یک سری هزینه ها با عدم برخورداری از مبنایی کارشناسی هم به منظور جلوگیری از برگشت اعتبار صورت می گیرد و مسئولین نسبت به این مشکل باید فکری اساسی کنند .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:طی چند سال گذشته شاهدعدم اجرایی شدن بودجه ددر سرفصل قانونی خود وبعضا تقدیم آن دراسفند ماه به مجلس شورای اسلامی بودیم و با برخورد به تعطیلات مجلس از وجاهت قانونی هم برخوردار نبوده است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به تصویب بودجه دولت اواخر خرداد ماه درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با توجه به تصویب بودجه دولت اواخر خرداد ماه درمجلس شورای اسلامی و مراحل ابلاغ ان به ترتیب به ریاست محترم جمهوری و وزارت خانه ها ی مختلف ودر نهایت شورا های استانی سهم شهرستانها در برخورداری از این بودجه مشخص شد .

فرماندارشهرستان پردیس در مورد مراحل تقسیم بندی اعتبارات شهرستانها از بودجه دولت به منظور تقویت مالی ادارات مستقر شده در شهرستانها اضافه کرد :سهم هر شهرستان با تشکیل کمیته برنامه ریزی از این بودجه دولت به منظور بودجه نهاد ها و ادارات مختلف در شهرستانها با برخورداری از یک مدت زمان 40روزه مشخص می شود .

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت:پروژه های عمرانی بعد از تایین اعتبار و مشخص شدن پیمانکار عملیاتی می شوند با توجه به سررسید اعتبارات تملک دارایی در تاریخ 30 تیرماه تاخیر در اجرای عملیات های عمرانی صورت می گیرد و یک سری هزینه ها با عدم برخورداری از مبنایی کارشناسی هم به منظور جلوگیری از برگشت اعتبار صورت می گیرد و مسئولین نسبت به این مشکل باید فکری اساسی کنند .  ش ك


برچسب ها: مسئولان ، بودجه ، ادارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.