سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فراخوان ثبت نام در مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس اعلام شد

فراخوان ثبت نام اینترنتی در مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد احمدی مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این فراخوان تا 20 آذر ادامه دارد و طی آن ثبت نام اولیه برای پذیرش در 15 مدرسه علمیه خواهران جدیدالتاسیس صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اطلاعات مربوط به این فراخوان در صفحه اختصاصی مدیریت سنجش و پذیرش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir قرار گرفته است، افزود: این مدارس علمیه، متقاضیان را با حداقل مدرک تحصیلی دپیلم پذیرش می‌کنند و طلاب در این مدارس علمیه در مقطع سطح دو(کارشناسی) تحصیل می‌کنند.
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران هزينه ثبت نام را 60 هزار ريال ذکر کرد و افزود:‌ امکان پرداخت اين وجه از طريق سامانه مديريت سنجش و پذیرش حوزه‌هاي علميه خواهران فراهم آمده است و داوطلب پس از پرداخت هزینه، شماره پرونده و کد رهگیری دریافت خواهد نمود.
وی با بیان اینکه پذیرش طلاب در این مدارس علمیه بدون آزمون ورودی انجام می‌شود، یادآور شد: سنجش علمی داوطلبان بر اساس معدل دیپلم انجام می‌شود و مصاحبه اخلاقی و رفتاری نیز صورت می‌گیرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.