سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب الله عسگر اولادی در ساری برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی در مسجد جامع ساری با حضور جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران، روحانیون، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری این مراسم معنوی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره این یار دیرین امام و رهبری و مبارز انقلابی و نستوه و نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسجد جامع مرکز استان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: آن بزرگوار عمر با برکت و روحیه ای خستگی ناپذیری داشت و خود را وقف خدمت به محرومان جامعه کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: یکی از خصوصیات ممتاز مرحوم عسگر اولادی این بود که در خدمت اسلام و برپایی و استقرار نظام اسلامی بود که رهبر فرزانه انقلاب در پیام تسلیت خود بر این موضوع مهم تاکید داشتند.

به گفته وی: مرحوم عسگر اولادی از ابتدای جوانی و تا آخرین لحظه عمر خود همت و تلاشش را در جهت خدمت به محرومان جامعه بکار گرفت و لحظه ای در این راه کوتاهی نکرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: امروز ما وظیفه داریم به پاس خدمات و زحمات این خادم انقلاب یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامی بداریم و خدمات او را ارج نهیم.

امامزاده افزود: خدمات مرحوم عسگر اولادی در عرصه های سیاسی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) و همراهی او با امام (ره) و رهبری یکی از خصوصیات دیگر او بوده که همراهی با نظام برای او خستگی نداشت و به آن افتخار می کرد.

این آئین از سوی مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرماندار، روحانیت، جمعیت موتلفه اسلامی و با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه ساری برگزار شد.

مرحوم حبیب الله عسگر اولادی روز چهارشنبه ۱۵ آبان در سن۸۱ سالگی پس از تحمل بیماری در بیمارستان دی تهران به لقاء الله پیوست.

سرپرست و نماینده ولی فقیه و عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام ، دو دوره نمایندگی مردم تهران، ری و شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل جبهه پیروان امام و رهبری از جمله مسئولیت های مرحوم عسگر اولادی بود/س

برچسب ها: مراسم ، مسجد ، جامع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.