سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

طنين نغمه كوثري در راديو معارف

راديو معارف با مستند راديويي «نغمه كوثري» سرگذشت ستايشگر و پيرغلام اهل بيت عليهم السلام مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد كوثري را روايت مي‌كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، همزمان با فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني ويژه برنامه «نغمه كوثري» در قالب يك مستند راديويي از راديو معارف پخش مي شود.
در اين مستند راديويي سرگذشت ستايشگر و پيرغلام حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام، مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد كوثري پخش مي‌شود. ستايشگر و واعظي که با نغمه‌های عاشورایی اش، امام خميني قدس سره را می گریاند.
از ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت، کمتر کسی است که امام رحمت الله عليه را بشناسد و مرحوم کوثری - مدّاح بیت او - را نشناسد؛ مردی که هر گاه لب به مدح آل رسول صلي الله عليه و آله می‌گشود، آن پیرمرد فرزانه چشمهایش بارانی می شد.
ويژه برنامه مستند«نغمه كوثري» كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت عليهم السلام به سردبير تهيه كنندگي علي اسماعيلي چهارشنبه 22 آبان 92 از ساعت 3:30 بامداد از شبكه راديويي معارف تقديم عاشقان خاندان عصمت و طهارت خواهد شد. علاقمندان مي‌توانند اين مستند راديويي را پس از پخش از صفحه اختصاصي برنامه «نغمه كوثري» در سايت راديو معارف دريافت كنند.  ش ك
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.