سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه

افزایش 178 درصدی بارش ها در استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از افزایش 178 درصدی میانگین بارش هایاستان در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مجتبی میلادی گفت: از اول مهرماه تاکنون میانگین ریزیش های جوی استان 104 میلیمتر بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 178 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 86 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت بیشترین میزان بارش ها مربوط به شهرستان قصرشیرین با 165 میلیمتر و پاوه با 147 میلیمتر و کمترین میزان بارش مربوط به شهرستان کنگاور با 58 میلیمتربوده است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: در سال زراعی جاریدر شهر کرمانشاه نیز80 میلیمتر باران باریده است.

میلادی در ادامه در خصوص سامانه اخیری که موجببارشهایی در سطح استان شد، یادآوری کرد: این سامانه به طور میانگین 66 میلیمتر بارندگی برای استان در پی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین میزان بارش این سامانه مربوط به شهرستانهای پاوه با 128 میلیمتر و شهرستان قصرشیرین با 115 میلیمتر و سرپل ذهاب با 105 میلیمتر بوده است.

به گفته این مسئول، کمترین میزان بارش این سامانه نیزمربوط به شهرستان کنگاور با 13 میلیمتر باران بودهاست، ضمن اینکه در شهر کرمانشاه هم 36 میلیمتر بارش داشته ایم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال زراعی جاری نسبت به سال گذشته سال پر بارانتری بوده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود بارش های امسال استان در حد نرمال و در زمستان بیش از حد نرمال باشد. ش ك

برچسب ها: کرمانشاه ، افزایش ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.