سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان اوقاف برای جذب کمک های مردمی در امور خیریه اعلام آمادگی کرد

در آستانه سالروز شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، سازمان اوقاف و امور خیریه، آمادگی خود را برای جذب کمک های مردمی در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی و امور خیریه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا مفید معاون روابط عمومی این سازمان با اشاره به قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای احیای دین اسلام در عاشورای حسینی اظهار داشت: مردم قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی، همواره با حضور در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی حماسه آفریده و برگ های زرینی را در تاریخ به ثبت رسانده اند.
وی با اشاره به آمادگی سازمان اوقاف و امور خیریه در جذب کمک های مردمی و به کارگیری نیت های خیر مردمی در عرصه های گوناگون گفت: سازمان اوقاف با جذب کمک های مردمی تا کنون توانسته است، گام های موثری در تهیه و تامین جهیزیه خانواده های نیازمند بردارد.
معاون روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، اختصاص شماره حساب 505 بانک ملی ایران برای دریافت کمک های مردمی در زمینه تهیه جهیزیه را یادآور شد و افزود: ما آمادگی این را داریم تا کمک های افراد خیر را در این زمینه جذب و به افراد نیازمند جامعه برسانیم.
به گفته مفید، برای جذب کمک های مردمی در ایام محرم و تامین کمک هزینه درمان بیمارهای خاص شماره حساب 606 بانک ملی به این موضوع مهم اختصاص یافته است.
وی اختصاص شماره حساب 707 جهت جذب کمک های افراد نیکوکار را در زمینه حمایت از ایتام و دارالایتام ها را یکی  دیگر از برنامه های سازمان اوقاف عنوان کرد و گفت: دارالایتام ها و خانواده های نیازمند کشورمان چشم به راه کمک های افراد خیر در جامعه هستند.
معاون روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به درخواست افراد متدین و اقشار مختلف و دستگاه های مختلف  جامعه برای چاپ و توزیع کلام الله مجید افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه، با توجه به لزوم تعمیق و گسترش فرهنگ و مفاهیم کلام الهی در کشور، اقدام به چاپ و توزیع گسترده قرآن کریم کرده است و در این راه با اختصاص شماره حساب 808 بانک ملی، آمادگی جذب کمک های افراد خیر را نیز دارد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اوقاف ، کمک ، خیریه ، امادگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.