سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

هيچ كوتاهي در اجراي پروژه راه آهن غرب پذیرفته نیست

استاندار كرمانشاه بر تسريع در روند اجرايي پروژه راه آهن غرب كشور تاكيد و اجراي اين پروژه را از مطالبات بحق مردم استان كرمانشاه برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت اله دمیاد گفت: به منظور تحقق منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص راه آهن غرب كشور كه از ايستگاه سمنگان اراك آغاز و سپس به ملاير و نهاوند و كرمانشاه متصل و نهايتاً تا مرز خسروي امتداد مي بايد، بايستي تلاش هاو پيگيريهاي مستمري از سوي مديران دستگاه هاي اجرايي ذيربط جهت تسريع در روند اجرايي اين پروژه عظيم و ملي صورت گيرد .

استاندار كرمانشاه با اشاره به حائز اهميت و راهبردي بودن اين پروژه از لحاظ تسهيل در ارتباطات ملي و سفر به غرب كشور، اظهار كرد: با توجه به اينكه پي گيري ها و جلسات متعددي در خصوص برطرف شدن مشكلات و مسائل اين پروژه در استانداري انجام گرفته اميدواريم مسئولين و مجريان امر نقاط قوت و ضعف در كار را شناسايي و نسبت به رفع مشكلات طرح كه قطعا توسعه همه جانبه ارتباطي استان را بدنبال دارد، بيش از پيش گام بردارند.

دميادگفت: هيچگونه كوتاهي و قصور در اجراي اين پروژه كلان ملي را پذيرا نيستيم و در صورت مشاهده هرگونه كوتاهي از عوامل اجرايي اين طرح، اقدامات قانوني و اساسي بكار خواهيم گرفت.

استاندار كرمانشاه همچنين اجراي اين پروژه را از مطالبات بحق و شايسته مردم كرمانشاه برشمرد و گفت:لازم مي دانم از تلاش پيمانكاران و مجريان اين طرح ملي در كليه فازها و از اهالي روستاهايي كه در مسير راه آهن استان قرار گرفته اند و همكاري لازم در جهت عمران و آباداني اين طرح ملي داشته اند، تقدير کنم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، هیچ ، کوتاهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.