سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

خالق "قصه های مجید" به کرمانشاه می آید

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، خالق قصه های مجید به مناسبت هفته کتاب وکتاب خوانی به کرمانشاه می آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رضا موزونی از برگزاری همایش تجلیل از نویسندگان و کتابخوانان کودک و نوجوان کرمانشاهی در روز های 28 و 29 آبان ماه سال جاری و در ایام هفته ملی کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در این همایش که با حضور "هوشنگ مرادی کرمانی"نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان کشور برگزار می شود، از 30 نفر از کودکان و نوجوانان کتابخوان استان تجلیل خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، افزود:باتوجه به درپیش بودن هفته کتاب و کتاب خوانی و از آنجا که کرمانشاه از گذشته های دور سرزمین دانایان و کتاب دوستان بوده، تصمیم گرفتیم تا در ویژه برنامه ای از" هوشنگ مرادی کرمانی" به عنوان یکی ازشاخص ترین نویسندگانی که برای بچه ها می نویسد و آثارش هم ازجذابیت بسیاری برای آنان برخورداراست، دعوت نماییم تا کودکان ونوجوانان کرمانشاهی ازنزدیک با این چهره ی ماندگار و مطرح آشنا شوند.

موزونی افزود: به همین مناسبت در ویژه برنامه هفته کتاب وکتاب خوانی ضمن معرفی آثار این نویسنده بزرگ نشست های مختلفی نیز در راستای آشنایی اعضای کودک و نوجوان شاعر و نویسنده کانون با ایشان خواهیم داشت، همچنین دربرنامه ای دیگر نشستی ویژه نویسندگان استان با این چهره برجسته فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به معرفی کوتاهی از این نویسنده ایرانی پرداخت و گفت: هوشنگ مرادی کرمانی ازنویسنگان موفق و برجسته ادبیات کودک در ایران است که درسطح ادبیات کودک و نوجوان جهان نیز نامی آشنا محسوب می گردد.

به گفته موزونی "هوشنگ مرادی کرمانی"عضو فرهنگستان زبان ایران نیز می باشد و تاکنون بسیاری از آثار وی به زبان های مختلف انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، هلندی، عربی و...ترجمه شده است/س
برچسب ها: کرمانشاه ، خالق ، مجید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.