سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار حاجی زاده در جمع خبرنگاران:

توان پرقدرت موشکی زمین به زمین یادگار شهید تهرانی مقدم است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز توان پرقدرت موشکی زمین به زمین یادگار شهید بزرگوار "تهرانی مقدم" است و همه کسانی که با وی همراه و همکار بودند مسیرش را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "سردار امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهادت سردار تهرانی مقدم که در حسینیه امام رضا (ع) چیتگر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم تربیت یافته مکتب سالار شهیدان بود، وی از حادثه عاشورا یاد گرفته بود که باید پشتیبان و مطیع رهبرش باشد و در طول عمر پربرکتش هم خودش به این عمل کرد و هم به نیروهای تحت امرش دائم در این ولایت پذیری تاکید داشت.
 
وی افزود: شهید تهرانی مقدم در طول 30 سال خدمتی که در سپاه داشت، همواره بر اینکه نباید به کسی ظلم کرد، تاکید داشت و حتی در عمرش آزارش به یک مورچه هم نرسید.
 
سردار حاجی زاده تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم دائما در تلاش بود که در مقابل ظالمین بایستد و توان مقابله را روز به روز ارتقاء دهد و براساس همین عقیده ای که داشت عمل کرد.
 
فرمانده هوافضای سپاه گفت: شهید تهرانی مقدم اگر در دوران دفاع مقدس فرمانده بود؛ در تبعیت از رهبری و یاوری او بود و اگر در دوران بعد از جنگ ریشه تحقیقات و توسعه توان ملی را دنبال کرد، به واسطه همین تبعیت از رهبری و ایجاد توان برای مقابله با دشمن بود.
 
سردار حاجی زاده افزود: شهید تهرانی مقدم در طول 30 سال خدمت خود هیچ لحظه‌ای از این مسیر فاصله نگرفت و با آمادگی، شادی، نشاط و پشتکاری که در همان اول دفاع مقدس داشت، در سن 52 سالگی هم همین نشاط را ادامه داد و بحث دفاع را دنبال می کرد.
 
وی اظهار داشت: شهید تهرانی مقدم کارهای بزرگی را از خود به یادگار گذاشت و امروز توان پرقدرت موشکی زمین به زمین یادگار این شهید بزرگوار است.
 
فرمانده هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: همه آن کسانی که با این شهید بزرگوار همراه و همکار بودند مسیر وی را ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
علی
۱۳:۱۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۲
روحش شاد راهش پررهرو باد.
کاظم
۱۳:۰۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۲
سلام افرین به ایران افرین افرین افرین
علی فتحی از خلخال رزمنده
۱۱:۴۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۲
روحش شاد انشاالله با امام حسین (ع) مشهور گردد وراهش پررهرو باد