سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفع معضلات زیست محیطی در مکان های مذهبی منطقه 16

شهردار منطقه 16 از دفع هر گونه آلودگی ها و معضلات زیست محیطی در سطح منطقه به ویژه در مکان های مذهبی خبر داد.

سید محسن اسدی در‌گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان عزادار واحد محیط زیست و اداره باز‌یافت منطقه در جهت کنترل و مبارزه با جانواران مضر شهر و جلوگیری از آلودگی های بصری اقداماتی را انجام داده ا‌ند.

وی افزود: به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری توسط ا‌کیپ اجرایی اقدام به نصب دریچه و طعمه گذاری در مکان های مذهبی آغاز شده است.

اسدی در ادامه عنوان کرد: همچنین در راستای ارتقای آگاهی شهروندان از نحوه نصب دریچه های فاضلاب خانگی و طعمه گذاری ا‌کیپ اجرایی اقدام به آموزش همراه با توزیع بروشور و تحویل تعدادی دریچه و تله چسبی در بین اصناف و شهروندان در سطح ناحیه 4 کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ باز‌یافت مسئول آموزشی این ناحیه با ارائه راهکارهایی به ویژه دفع معضلات زیست محیطی، کلاس آموزشی و همچنین مشارکت آنان در طرح مشکات در بین دانش آموزان در سطح نواحی شش گانه برگزار می گردد.
 
اسدی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع کیسه زباله در ‌مکان های مذهبی به منظور تفکیک پسماند خشک از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان انجام می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: معضلات ، توزیع ، فاضلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.