سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

افتتاح دهیاری و خانه عالم روستای آقاسین پایین در بندرعباس

فرماندار بندرعباس در جریان بازدید از روستاهای این شهرستان، در مراسم افتتاح خانه عالم و دهیاری روستای آقاسین پایین شرکت کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد مرادی فرماندار این شهرستان شامگاه دوشنبه در بخش پایانی بازدید از روستاهای بخش سیاهو که به همراه جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و دهستان سیاهو از توابع بخش مرکزی این شهرستان صورت گرفت، با حضور در مسجد روستای آقاسین پایین و در جمع اهالی روستا اظهار داشت: رفع مشکلات روستاها در گرو همدلی، همکاری و تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، بخشداران و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس افزود: هدف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است و رسیدگی به مشکلات روستاییان و رفع مشکلاتشان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

مرادی در ادامه با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دق‌فینو و در جمع اهالی بیان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولان باید با همت و تلاش و حضور مستمر در مناطق روستایی در مسیر رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مردم با ایجاد زیرساخت‌های متناسب گام بردارند تا رضایت خاطر مردم فراهم گردد.

در حاشیه این بازدید از ساختمان دهیاری و خانه عالم آقاسین پایین با حضور فرماندار بهره‌برداری شد.

همچنین فرماندار از روستای آقاسین بالا و پاگرو بازدید و با اهالی دیدار کرد./ج1

برچسب ها: بندرعیاس ، دولت ، فرماندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.