سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف در مراسم تحویل رونوشت استوارنامه سفير جديد اسلوونی مطرح کرد؛

لزوم توسعه عرصه‌های اقتصادی و تجاری ایران و اسلوونی در دوران جدید

وزیر امور خارجه کشورمان در ديدار با سفیر جدید اسلوونی با اشاره به سابقه خوب روابط و مناسبات بين طرفين، ابراز اميدواري كرد در دوران جديد، روابط دو كشور به‌خصوص در عرصه‌های اقتصادی و تجاری توسعه يابد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ میلان یازتس سفير جديد و اکردیته اسلوونی  در جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ضمن دیدار و گفتگو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

ظريف در اين ديدار با اشاره به سابقه خوب روابط و مناسبات بين طرفين، ابراز اميدواري كرد در دوران جديد، روابط دو كشور به‌خصوص در عرصه‌های اقتصادی و تجاری توسعه يابد.
 
وزير امور خارجه کشورمان با اشاره به زمینه‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیاد همکاری بین دو کشور در عرصه‌های مختلف، ابراز امیدواری کرد که سفیر جدید اسلوونی در ماموریت خود در ارتقاء و گسترش بیش از پیش روابط فیمابین موفق باشد و در این راستا آمادگی دستگاه دیپلماسی را برای همکاری و تعامل با وی اعلام کرد.

میلان یازتس سفير جديد و اکردیته اسلوونی نيز در اين ديدار با ابراز خرسندي از حضورش در ايران و تبریک عهده‌داری سمت وزیر امور خارجه به ظریف، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و  اظهار داشت: سابقه بسیار خوبی از روابط و همکاری‌های بین ایران و اسلوونی در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی وجود دارد.

سفیر اکردیته اسلوونی تاکید کرد تمامی تلاش خود را برای بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف از جمله عرصه‌های اقتصادی و تجاری برای گسترش روابط در حد بسیار مطلوبی به‌کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.