سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهري: فدراسيون نگاه ويژه اي به جوانان دارد

مربي تيم ملي هندبال جوانان گفت: فدراسيون هندبال با نگاه ويژه اي که به جوانان دارد و با برنامه‌ريزي مناسب، تيم را به هدف موفقيت در مسابقه آسيايي آماده کرده است.

طاهري در خصوص تمرينات و اردوي تيم ملي هندبال جوانان به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اين دومين اردوي تيم ملي هندبال است که به انجام رسيده و در راستاي گزينش نفرات ملي پوش برگزار شده است.

مربي تيم ملي هندبال جوانان کشورمان هدف از برگزاري اردوي تيم ملي را تشريح کرد و افزود: به منظور شرکت در مسابقات آسيايي که تير ماه 93 در استان آذربايجان شرقي و شهر تبريز برگزار خواهد شد، اين اردو تشکيل شده است و آمادگي جوانان در اين اردو سنجیده مي شود.

طاهري اظهار داشت: در اين اردو 27 – 28 بازيکن دعوت شده اند که تلاش شده کيفيت کار ارتقا يابد و نکته اينکه هدف جمع کردن نخبه ها و استعدادهاي ورزشي سراسر کشور که قرار است اين تعداد بازهم افزايش يابد، اما در اردوهاي آينده از اين نفرات کمتر خواهند شد تا ترکيب اصلي به دست آيد.

سرمربي جوانان تيم هندبال تصريح کرد: شرايط تيم خوب است و همه بازيکنان با انگيزه تلاش مي کنند تا به بهترين شيوه و در راستاي هدف يکسان که موفقيت تيم و راهيابي به مسابقات جهاني است موثر واقع شوند.

وي به ميزباني کشورمان اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه کسب ميزباني کشورمان که در تبريز برگزار خواهد شد امتيازي مثبت به شمار مي رود و اين شرايط را مطلوب تر کرده است تا جايي که مي توانيم از امتيازات ميزباني به نحو مطلوب استفاده کنيم.

طاهري به کمبود بازي‌هاي تدارکاتي پرداخت و اعلام کرد: بازي‌هاي تدارکاتي جان ورزش به ویژه هندبال است و اگر تيمي بازي تدارکاتي نداشته باشد ضعف هايش را نمي شناسد و وقتي وارد مسابقه مي شود تازه به ضعف هايش پي خواهد برد و بدون بازي تدارکاتي نمي توانيم حرفي براي گفتن داشته باشيم.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: خوشبختانه تاکنون 60 – 70 درصد ترکيب تيم را پيدا کرده ايم فدراسيون به تيم جوانان نگاهي ويژه دارد. که قطعا با همين ديد مي توانيم در مسابقات براي کشورمان افتخار آفرين باشيم.

انتهای پیام/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.