سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی دبیری و صدر نشینی گیتی پسند در هفته نهم لیگ برتر فوتسال

تاسيس فدراسيون فوتسال‌در قم با رياست افتخاري/شهید منصوری با تساوی با دبیری لک را به صدر رساند

هفته نهم لیگ برتر پس از هفته ها تعقیب دبیری توسط گیتی پسند به صدر نشینی شاگردان لک منجر شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین رقابت لیگ برتر فوتسال در هفته نهم با پیروزی گیتی پسند مقابل تندیس ماهان قم همراه بود.تیم قمی که گیتی پسند را میزبانی کرد در نیمه نخست و همچنین اوایل نیمه دوم بازی رقابت پایاپایی را به نمایش گذاشت اما در نهایت شاگردان لک بازی را به دست گرفتند تا بانتیجه 5 بر 3 به بازی خاتمه دهند .ماهان تندیس که در دقایق پایانی به تاکتیک 5 نفره روی آورد نتوانست از سد گیتی پسندی ها بگذرد و گل نیز دریافت کرد.گلزنان این دیدار محمد کوهستانی- سعید قاسمی(۲)(ماهان تندیس)سعید تقی زاده- افشین کاظمی- محمدکرمانی(گل به خودی)- احمد اسماعیل پور- محمدکشاورز(گیتی پسند)بودند.

گفتنی است در حاشیه این بازی اتفاقات قابل توجهی رخ داد، به طوری که در سالن 2000 نفری شهید حیدریان تنها 1500 نفر تماشاچی حضور داشتند، حرف‌های نامناسبی از زبان تماشاچیان عصبانی ماهان تندیس به گوش می رسید.

تماشاچیان حین بازی از عملکرد وحید قیاسی، مربی ماهان تندیس ناراضی بوده و شعارهایی سر دادند که این الفاظ رکیک شامل حال محمد کشاورز و طاهری نیز شد.

غياثي برای برخورد با یکی از بازیکنان به سمت او رفت که یکی از تماشاچیان وارد زمین شد و قبل از اینکه بتواند آسیبی به غياثي برساند با عملکرد به موقع مأموران متوقف شد.

نکته قابل توجه در حاشیه این بازی نصب بنری با متن "حضور رئیس فدراسیون فوتسال جناب آقای افتخاری را به ورزشگاه شهید حیدریان خوش‌آمد می گوییم" و این بدان معناست که ماهانی‌ها "افتخاری" را رئیس فدراسیون دانسته در حالی که اصلاً فدراسیون فوتسال وجود خارجی نداشته و در واقع کمیته فوتسال ماهیت قانونی دارد.

**تهرانی ها تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر را مغلوب کرد

دیدار تیم‌های فوتسال عملیات غیر صنعتی ماهشهر با تیم میثاق تهران امروز در زمین شهرداری منطقه 11 به میزبانی تیم تهرانی برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه 9 بر 4 به نفع میثاق تهران به پایان رسید.

به دلیل اعتراض سرمربی تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر به قضاوت داور، وی از زمین اخراج شد به همین دلیل بازی مدتی متوقف شد اما در نهایت با وساطت مسئولان برگزاری بازی، بازیکنان ماهشهری به داخل زمین بازگشتند و بازی از سر گرفته شد.

لازم به ذکر است، این دیدار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر برگزار شد اما نکته قابل توجه این است که افراد معدودی از روی سکوها نظاره گر بازی بودند

تماشاگران تیم ماهان تندیس پس از مشاهده عملکرد تیمشان با سر دادن شعار خواستار جدایی غیاثی از کادر فنی ماهان تندیس شدند.

در دیگر دیدار میثاق تهران که به سبب نتایج دو هفته اخیر حضور در جمع صدر نشینان را از دست داد، مقابل غیرصنعتی ماهشهر از بهترین فرصت خود استفاده کرد تا با کسب امتیاز بازی استارتی برای بازگشت به صدر بزند. این رقابت با پیروزی 9بر4 میثاق مقابل تیم قعر جدولی به پایان رسید.
در این دیدارموسی حسندوست- حسین سلطانی- الیاس براتی- عارف بلوکی(۲)- محسن فرهمند- مجید حاجی بنده-مجتبی حسن نژاد(۲)(میثاق) گلزنی کردند.

دیدار شهرداری ساوه و هلال احمر نیز با پیروزی تیم ساوه ای به پایان رسید تا ابطحی که تیمش این روز ها وضعیت خوبی ندارد 3 امتیاز بازی را برای پایان دادن به اعتراضات کسب کند اما روند چشمگیر هلال احمر تبریز با این باخت قطع شد تا این تیم پس از هفته ها طعم شکست را چشیده و جایگاه خود در رده سوم جدول را ازدست دهد.
این دیدار با نتیجه 3 بر یک به پایان رسید.گل های این دیدار توسط محمد شجری-حسن محمدی(گل به خودی)- مصطفی ظریفیان(شهرداری ساوه)بابک الله وردی خانی(هلال احمر تبریز) به ثمر رسید.

رقابت منصوری و دبیری در قرچک نیز با تساوی2 بر2 به پایان رسید تا دبیری در هفته نهم صدر نشینی را به رقیب اصفهانی خود تقدیم کند و تلاش های گیتی پسند برا گرفتن این جایگاه ثمره دهد. البته شرایط نا مطلوب منصوری در این روزها این نتیجه را غیر قابل پیش بینی کرده بود اما توانایی این تیم سدی مقابل شاگردان شمسایی ساخت .
گلزنان این دیدار علی رهنما- علی کیایی(منصوری)بهروز جعفری- وحید قاسمی(دبیری تبریز) بودند.

اما در دیگر دیدار هفته نهم تاسیسات که در این هفته ها خوش درخشیده در اصفهان مهمان زمزمی شد که به تازگی افضلی را در کادر فنی خود دارد.البته با توجه به حضور چند روزه افضلی برای هدایت تیم انتظار عملکرد متفاوتی از این تیم اصفهانی نمی رفت در همین راستا بازی را با نتیجه 4 بر4 خاتمه یافت.
گل های این دیدار را علی آذرپرور(۲) مصطفی حیدری- حسین کشانی(زمزم اصفهان) به ثمر رساندند.

رقابت دو تیم راه ساری و شهرداری تبریز نیز با برتری 6بر4 تیم میزبان پایان یافت تا حضور ناصر صالح در کادر فنی راه ساری پس از جدایی بسطامی انتظارات هوادارن را برآورده کند اما برای نتیجه گیری به زمان نیاز است تا راه ساری از خطر سقوط و قعر جدول فاصله گیرد این در حالسیت که رویارویی با شهرداری تبریز که مقابل مدعیان لیگ عملکرد مطلوبی داشته، کار آسانی نیست.

برچسب ها: فوتسال ، ماهان تندیس ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.