سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بزرگ کتاب های عاشورایی در تهران قدیم

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب های عاشورایی در این منطقه خبر داد.

باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با ماه محرم نمایشگاه بزرگ کتابهای عاشورایی در سبزه میدان برپا خواهد شد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی شهروندان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان با فرهنگی قیام امام حسین( ع) و یاران ایشان از روز شنبه 18‌آبان ماه تا 26 آبان ماه سال 92در حال برگزاری است.    

باصری با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: نمایشگاه کتاب های عاشورایی با همکاری و مشارکت مؤسسه شهدا، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقۀ 12، اداره فرهنگی منطقه و اداره اجتماعی و فرهنگی بازار بزرگ تهران بر پا می شود.

وی با اشاره به نحوه ی خدمات رسانی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه کتاب های تاریخی، روانشناسی دینی، روانشناسی، قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه، کتابهای مذهبی کودک، کتاب دارویی و بهداشتی، آیین زنا شویی ، کتاب های مداحی ، کتاب های تاریخ کربلا، لحوف، سی دی های مذهبی برای ارائه خدمات به شهروندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

باصری در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری مراسم تعزیه خوانی ، مدیحه سرایی، نوحه خوانی، سخنرانی مذهبی در مساجد، حسینیه، امامزادگان ، تکایا و هیأت های مذهبی، برگزاری جلسات توجیهی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات مذهبی توسط کارشناسان مذهبی، برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین و محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 است.
انتهای پیام/
برچسب ها: همکاری ، معاونت ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.