سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری: داور بازی ما را از کنار زمین تهدید می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: داور را رسما تهدید می‌کنند تا جریان بازی عوض شود. با این شرایط و با این زمین‌های کشاورزی، فوتبال توسعه و پیشرفت پیدا نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حمید مطهری اظهار داشت: با اینکه مدت کمی است که هدایت تیم امید پرسپولیس را بر عهده گرفته‌ام، چیزهای عجیب و غریبی دیده‌ام که واقعا دلسرد کننده است و با این شرایط و برنامه‌ریزی‌ها نمی‌توان انتظار داشت فوتبال پایه حداقل در تهران پیشرفت کند و دلیل آنکه در سال‌های گذشته نمی‌خواستم در رده‌های پایه کار کنم، همین بود.
 
سرمربی تیم امید پرسپولیس که پس از حضورش در این تیم نتایج خوبی کسب کرده است، درباره آخرین بازی این تیم صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داد: دنبال بهانه جویی نیستیم ولی در آن بازی اتفاقات عجیبی روی داد. از همان نیمه اول بازی شاهد تهدید داور مسابقه بودیم. دو نفر که گفتند یکی از آنها از اعضای کادر فنی تیم حریف است اما روی نیمکت ننشسته بود همراه یکی از قدیمی‌ها فوتبال که نامش را نمی‌برم هر چه خواستند به داور گفتند و کار به جایی رسید که داور مسابقه علنی تهدید شد.
 
پس از آن، در نیمه دوم شاهد بودیم که جریان کار داوری کاملا تغییر کرد. نه اینکه عمدی داشته باشند ولی با آن اتفاقات و عدم امنیت، هر کس دیگری هم بود شرایطش تغییر می‌کرد و سر آخر با پنالتی بازی را واگذار کردیم.
 
وی ادامه داد: البته آدم باید حرف حق را بزند. آن پنالتی که اعلام شد، درست بود اما با فشارهایی که وارد شده بود، داور خیلی صحنه‌ها را به سود آنها گرفت که شاید در ظاهر اثر مستقیم نداشت اما روند بازی را عوض کرد و کار ما را دچار اختلال کرد تا نتوانیم برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. البته سرمربی تیم حریف ادموند بزیک بود که هر چند به خاطر اعتراض اخراج شد اما کار خارج از عرفی نکرد و منظورم از این حرف‌ها او نیست.
 
مطهری خاطرنشان کرد: تمام مساله این نیست. من تعجب می‌کنم که هیأت فوتبال چطور اجازه بازی در آن زمین را می‌دهد. یک نیمکت درست و حسابی نداشت. مردم همینطور می‌آمدند و می‌رفتند. فوتبال پایه با این شرایط پیشرفت و توسعه پیدا نمی‌کند. من می‌خواهم تیم کار کلاسیک انجام بدهد. روی زمین فوتبال بازی کند و بازیکنان پاسکاری کنند. در این زمین‌ها نمی‌شود، زمین کشاورزی هم اینطور نیست.
 
سرمربی تیم امید پرسپولیس در پايان خاطرنشان کرد: هیات فوتبال هیچ ارزشی برای مسابقات قائل نیست. الان بازی بعدی ما را برای ساعت 10 صبح گذاشته‌اند، آنهم در عبدل آباد. بچه‌های تیم ما ساعت چند باید از خواب بیدار شوند که آن زمان برای بازی آماده باشند. اصلا از نظر فیزیولوژیک در این ساعت مسابقه نمی‌گذارند. مانده‌ایم هیات فوتبال چه می‌کند. یعنی فوتبال تهران باید بیشتر از این نابود شود؟!
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.