سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه جديد بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد وارد مرحله ساخت و ساز شد

کار ساخت بيمارستان 320 تختخوابه در مجاورت بيمارستان شهيد هاشمي نژاد از مراکز زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ رئيس بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد اظهار داشت: کار گودبرداري و زير سازي ‌اين طرح به منظور جايگزيني ساختمان  فعلي بيمارستان زير نظر سازمان مسکن و شهرسازي از سال 90 اجرا و پس از يک وقفه ،در حال حاضر کار فونداسيون و شمع کوبي طرح آغاز شده است .

دکتر محمد رضا لشکري با اشاره به قدمت بيش از 70 ساله بيمارستان شهيد هاشمي نژاد و فرسودگي بناي اين مرکز خاطر نشان کرد: ‌اين طرح با ظرفيت 320 تخت بستري و در قالب بيمارستان ژنرال در مدت شش سال قرار است که ساخته شود.

رئيس بيمارستان شهيد هاشمي نژاد با بيان اينکه اين طرح از پروژ هاي ملي کشور است که براي آن 500 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده اظهار داشت :‌تا کنون براي اجراي اين طرح 55ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است .

وي با اشاره به اينکه اين بيمارستان بيش از يک ميليون نفر از جمعيت مشهد را زير پوشش دارد و 40 درصد از مصدومان تروما و سانحه ديده به اين مرکز ارجاع داده مي شوند بر حمايت بيشتر مسئولان کشور در تسريع ساخت اين طرح تاکيد کرد.

رئيس بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد خاطر نشان کرد:‌ با وجود بافت فرسوده و قديمي اين بيمارستان ،‌وجود نيروهاي جوان و متخصص در گروههاي پزشکي، متخصصين، پرستاران و ديگر نيروها موجب شده است خدمات کيفي و کمي به طور شايسته اي به بيماران ارائه شود.

وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر اين بيمارستان در گروههاي ارتوپدي، مغز و اعصاب، چشم گوش و حلق و بيني، داخلي، قلب و اعصاب، زنان، داخلي عفوني، ccu، icu بزرگسالان و کودکان فعال است و اکثر بخشها پزشکان متخصص در طول شبانه روز خدمات ارائه مي دهند .

رئيس بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد افزود: ‌بخش دياليز اين بيمارستان با 15 تخت فعال و 4 تخت ايزوله تنها بخش بيمارستاني است که در چهار شيفت کاري به بيماران خدمات ارائه مي دهد .

وي خاطر نشان کرد: ‌انجام 14 هزار عمل جراحي و ارائه خدمت به 120 هزار مراجعه کننده، از اقداماتي است که در يکسال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.