سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

دیدار هیات عراقی با استاندار خوزستان

استاندار خوزستان با هیات عراقی متشکل از معاون اقتصادی استانداری بصره و میسان و نیز مشاور استاندار بصره دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛

عبدالحسن مقتدایی در این نشست با اشاره به اینکه تهدیدها را می توان به فرصت تبدیل کرد، گفت: ارتباط ما با کشور عراق فرصتی است که با برنامه های مدونی که در گذشته انجام شده شکل گرفته و می تواند زمینه شکل گیری همکاری های بیشتر نیز باشد.

وی افزود: در گذشته ارتباط خوبی به لحاظ اقتصادی بین استان خوزستان و استان های بصره و مسیان برقرار شده که این ارتباطات باید در آینده سریع تر و دقیق تر ادامه داشته باشد.

مقتدایی با تقدیر از حضور هیات عراقی در استان با ارسال پیام همکاری به استانداران بصره و میسان، آمادگی استان خوزستان را برای تسهیل در امورات مشترک اعلام کرد.

در ادامه این نشست معاون اقتصادی استاندار بصره خواستار ارتباط بیشتر و استفاده از ظرفیت های خوزستان شد.

 مهند عبدالرحیم اسعد گفت: ایران دارای شرکت های پر توانی است و برگزاری نمایشگاه های توانمندی های خوزستان نیز فرصتی برای ارایه نقاط قوت و حضور موثر ایران در عراق بود.

وی افزود: می توان به صورت چشم گیر از توانایی های خوزستان در زمینه عمران، مدیریت شهری بهره برد و همچنین توانایی های استان خوزستان نیزدر بخش مسکن دو استان بصره و میسان استفاده کرد.

مشاور اقتصادی استاندار میسان نیز با تاکید بر استفاده از توانمندی های شرکت های خوزستانی خواستار رفع مشکلات ارتباطی و پیگیری در خصوص تردد وسائل نقلیه و تسهیل در تردد شد.

کامل چلوب حاتم از استاندار خوزستان دعوت کرد تا هرچه زودتر دیداری از استان های میسان و بصره داشته باشد. /س


برچسب ها: دیدار ، هیات ، عراقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.