سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

پیشرفت40درصدی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب گفت: تلاش می کنیم در کوتاهترین زمان ممکن منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

هوشنگ عندلیب با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 درصدی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب،گفت: خیابان کشی و پلاک بندی و مشخص کردن قطعات انجام شده است و در حال حاضر نیز پیگیری امور ساخت و سازها، ایجاد زیرساخت ها و استقرار گمرک در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: درصدد ایجاد انبارهای روباز و ساخت ساختمان گمرک و همچنین پیگیر استقرار گمرک در منطقه هستیم

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب با اشاره به پیشرفت خوب این طرح، افزود: از همین حالا نیز آماده واگذاری منطقه ویژه اقتصادی به سرمایه گذاران هستیم و تا کنون 20 تا 30 سرمایه گذار برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کرده اند و در مرحله عقد قرارداد هستند.

عندلیب کل اعتبار برآورد شده برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب را 70 میلیارد تومان دانست و افزود: تا کنون حدود دو میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

وی معتقد است ادامه پیشرفت خوب طرح نیازمند تامین اعتبار از طریق استان و سهام داران است.

به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب، راه اندازی این طرح دو هزار و 500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

عندلیب در خصوص ویژگی های منطقه ویژه اقتصادی هم یادآوری کرد: یک منطقه ویژه اقتصادی محدویدت های قانونی کمتری دارد و عوارض گمرکی کمتری به آن تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: راه اندازی این طرح زمینه رونق اشتغال، رقابت با بازرهای جهانی و توسعه اقتصادی استان و حتی منطقه را فراهم خواهد کرد./س

       

برچسب ها: پیشرفت ، منطقه ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.