سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

دشمن شیوه مبارزاتی خود را تغییر داده است

حجت‌ الاسلام علی سعیدی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در حسینیه امام خمینی مشهد اظهار کرد: در اسلام سه نوع روش آشکار، نیمه آشکار و پنهان برای مبارزه با کفار آمده که جهاد روش آشکار، هجرت نیمه آشکار و تقیه مبارزه پنهان با دشمنان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تقیه سپر و پوشش است به طوری که دشمن پی به مواضع و نوع روش مبارزه نمی‌‌‌‌‌برد, گفت: تقیه کنار گذاشتن تکلیف نیست بلکه تغییر تاکتیک است.

حجت‌ الاسلام سعیدی تصریح کرد: حضرت زهرا (س) برخلاف امیرالمومنین (ع) که مبارزه آشکار را انتخاب کرده بود از روش نیمه پنهان و پنهان برای مبارزه استفاده می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر سه نوع روش مبارزه با دشمنان در سیره زندگی ائمه اطهار(ع) تاکنون وجود داشته، خاطرنشان کرد: دشمنان نیز از این سه روش مبارزه استفاده می‌کنند که در رفتار یزید با امام حسین (ع) و مامون با امام رضا (ع) قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: با قدرت گرفتن شیعیان شیوه رفتاری دشمن تغییر کرد به طوری که از جنگ علنی به سوی جنگ مخفی روی آوردند.

حجت‌ الاسلام سعیدی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که بیان کردند جنگ جنگ تا رفع فتنه و روز دیگر فرمودند جام زهر را می‌نوشند، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب ایران چند نقطه سیاه وجود دارد که به مثابه نوشیدن جام زهر است و باید ببینیم چه افرادی کوتاهی کردند و سبب شدند تا ما جام زهر را بنوشیم.

وی بیان کرد: باید ببینیم چرا امام(ره) با بنی‌صدر، منتظری و نهضت آزادی برخورد کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رسالت رهبران الهی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های رهبران الهی معرفی شریعت به انسان‌ها است، دین درمان اساسی بشر است و دینی که حضرت آدم آورد محدود بود که در زمان پیامبر اسلام (ص) کامل شد.

حجت‌ الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند باید سبک زندگی ما از دین گرفته شود اما متاسفانه در حال حاضر سبک زندگی در جامعه مخلوط است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ما به نسخه‌های عوضی از اسلام عمل می‌کنیم که باید این نسخه‌ها اصلاح شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دومین وظیفه رهبران الهی عملیات‌سازی نسخه شریعت است، افزود: اسلام نگاه اجتماعی دارد و در واقع بدون حکومت نمی‌توان ناهنجاری‌ها را از بین برد.

حجت‌ الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه قدرت برای ما ابزار است نه هدف، گفت: سومین وظیفه رهبران الهی پاسداری از شریعت و حکومت دینی است که نمونه آن را در تحمل حضرت علی (ع) پس از تلفات 70 هزار تن در سه جنگ مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) برای حفظ حکومت اسلام در برابر بنی صدر، بازرگان و منتظری ایستادند همانطور که هم اکنون مقام معظم رهبری در مقابل جریانات منحرف ایستادگی می‌کنند

برچسب ها: دشمن ، تغییر ، شیوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.