سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی،شفافیت و مسئولیت اجتماعی اصول کار مخابرات ایران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: نقش پروژه پاسخگویی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی سه اصل به وجود آمده پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران است.

 زارعیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:به وجود آمدن مسئولیت اجتماعی از نتایج مهم پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی است و مسئولیت اجتماعی مدیریت کسب و کار برای تولید ثروت به منظور تأمین منافع سهامداران و مردم را تشکیل می‌دهد.
 
وی ادامه داد: تمام برنامه‌های اجرایی و نحوه تقسیم وظایف مدیران و کارکنان اعم از شرکت در جلسات میزان اختصاص زمان برای اجرای برنامه‌ها و روابط صحیح بین ذی نفعان با پیاده سازی نظام حاکمیت شرکتی قابل انجام است. 

زارعیان پاسخگویی، شفافیت و مسئولیت اجتماعی را سه اصل به وجود آمده پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران دانست و تصریح کرد: از آنجایی که یک شرکت خصوصی به دنبال تولید ثروت و ایجاد اشتغال است لذا هیچ اطلاعاتی نباید از دید سهامداران و مردم در این حوزه مختص بماند و همواره به مسئولیت اجتماعی شرکت هم توجه ویژه داشته باشد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.