سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین چالش سیاستگذاران حوزه تولید و سلامت؛

تضمین امنیت و "سلامت غذا"

در حال حاضر مهم‌ترین چالش سیاستگزاران حوزه تولید و سلامت، تضمین امنیت و سلامت غذا و تعیین راهبردهایی برای دستیابی به این هدف در بخش تولید و عرضۀ محصولات کشاورزی و تولیدی است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ علی زندی، مدیر روابط عمومی چهارمین جشنواره دنیای تغذیه و سلامت خانواده با اشاره به اینکه تضمین و گواهی سلامت محصولات و فرآورده‌های غذایی مورد مصرف جامعه در هر کشور مهم‌ترین شاخص پایداری سلامت اجتماعی و اقتصادی است، افزود: این مسئله نه تنها از حیث کمی و کیفی بلکه از نظر الگوهای مصرف و شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی نیز اهمیت بسیار دارد. 

وی ادامه داد: با توجه به جمعیت رو به افزایش دنیا، مهم‌ترین چالش سیاستگزاران حوزه تولید و سلامت، تضمین امنیت و سلامت غذا و تعیین راهبردهایی برای دستیابی به این هدف در بخش تولید و عرضۀ محصولات کشاورزی و تولیدی است که برای ایجاد اعتماد در مصرف کنندگان در مورد کیفیت و سلامت محصولات و فرآورده‌های تولیدی غذایی، می‌بایست سیستم و مقررات متنوعی با عنوان کلی نظام گواهی محصولات تولیدی حاکم باشد. 

علی زندی عنوان کرد: در آستانه برگزاری چهارمین دوره این جشنواره که با همکاری دست اندرکاران حوزه تغذیه، بهداشت و سلامت و با حضور فعالان بخش های تولیدی و خدماتی برگزار می‌شود تلاش می‌شود تا نقش تاثیر گذار تغذیه سالم در خانواده را بعنوان یک جامعه کوچک به خوبی ایفا نماید. 

مدیر روابط عمومی جشنواره خاطر نشان کرد: در چهارمین جشنواره دنیای تغذیه وسلامت خانواده از گروههای مختلف کالایی شامل محصولات غذایی، بهداشتی، آموزشی و اطلاع رسانی حضور خواهند داشت و محصولات خود را به مصرف کنندگان معرفی خواهند نمود. 

زندی در ادامه به حضور شرکت‌های دارای نشان سیب سلامت در دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سه دوره گذشته این جشنواره استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان صورت گرفت که امیدواریم این دوره نیز باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود. 

شایان ذکر است چهارمین جشنواره دنیای تغذیه وسلامت خانواده، از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ در مرکز نمایشگاههای کانون تهران برگزار خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.