سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیتی پسند و دبیری، مدعیان صدرنشینی لیگ برتر فوتسال

هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال با رویارویی تمام تیم‌های لیگ برتری آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی آغاز می شود که تمامی رقابت ها امروز با رویارویی تیم ها برای ارتقا جایگاه در جدول رده بندی برگزار خواهد شد.

 اوین رقابت این هفته با تقابل دو تیم فرش آرا و شرکت ملی حفاری آغاز می شود تیم مشهدی که  میزبان این دیدار می باشد برای جبران باخت سنگین هفته گذشته مقابل گیتی پسند به میدان می آید تا عملکرد مثبت خود را از نو آغاز کنند، البته رقیب فرش آرا در این هفته دست و پا بسته نیست زیرا شاگردان ناظم الشریعه پس از تعطیلات موقت در لیگ نتایج مطلوبی را کسب کردند تا مدیریت این مربی بر تیم اثبات شود و حفاری به نتایجی همپای توانایش دست یابد در تیم فرش آرا حفاری تاکنون با توجه به نتایج کسب شده به ترتیب در رده های ششم و هشتم قرار گرفته اند.

 دیگر دیدار هفته نهم به دیدار 2 تیم ماهان تندیس و گیتی پسند مربوط می شود این دیدار که میزبانی تیم قمی برگزار می شود شاید به دلیل رقابت تنگاتنگ فوتسال این دو شهر در فصل گذشته یکی از جذاب ترین دیدارهای نیم فصل باشد.

ماهان تندیس قم که پس از گذشت چند هفته ابتدایی نتوانست جایگاه و روند مطلوب خود را حفظ کند اکنون با انگیزه ای بسیار و برای کسب امتیاز بازی مقابل رقیب صف آرایی می کند اما گیتی پسند که این روزها در بهترین شرایط ممکن به سر می برد برای دور نماندن از صدر جدول تنها به کسب سه امتیاز می اندیشد از سوی دیگر  پیروزی مقتدرانه این تیم برابر رقیب قدرتمند مشهدی خود در هفته گذشته آسودگی ذهنی و جدایی از حاشیه را برایش به ارمغان آورد تا در این هفته برای خاتمه دادن به تعقیب و گریزهای صدر جدولی امتیاز را از آن خود کنند.

 سومین دیدار در اصفهان و با رویارویی زمزم و تاسیسات دریایی انجام می گیرد، زمزم که تاکنون قادر نبوده جایگاهی بهتر از دوازدهمی را از  آن خود کند دستخوش  تغییرات قرار گرفت تا مسئولان باشگاه هدایت تیم را به حسین افضلی بسپارند و با ایجاد شوک در تیم در روند کسب نتایج نیز تغییری حاصل شود حال باید دید زمزم اصفهان  تیمی که در آخرین لحظات به لیگ برتر پیوست می تواند با تغییر در کادر فنی نتایج متفاوتی را کسب کند یا خیر؟

 در سوی دیگر میدان شاگردان صانعی که با گذر هفته ها  عملکرد مطلوب تری از خود به نمایش می گذارند قرار دارند که برای ارتقا جایگاه در جدول به آسانی اجازه پیش روی را به زمزم نخواهد دارد  تاسیسات دریایی تهران در جایگاه  دهم جدول  قرار گرفته است.

میثاق تهران نیز در هفته  نهم میزبان تیم قعر جدولی غیر صنعتی  ماهشهر می شود میثاق  که با عملکرد چشمگیری برای نخستین بار  در فصل جاری جایگاه دوم را از آن خود کرد پس از رقابت با تیم های تبریزی و البته پس از حکم کمیته انضباطی و از دست دادن روحیه هفته گذشته مغلوب رقیب شد تا نتواند جایگاهی بهتر از نهمی را از آن خود کند اما حالا شاگردان خوراکچی با توجه به نزدیکی امتیازات قصد آغاز قدرتمند دیگری را دارد تا به صدر جدول برسند که رویارویی با تیم ماهشهر این حرکت را آسان تر می کند.

ساوه نیز در هفته نهم میزبان رقابت شهرداری ساوه و هلال احمر تبریز خواهد بود تیم ساوه این روزها حال و روز خوشی ندارد و نتایجی را خلاف انتظار مسئولان باشگاه  کسب کرده تا در جایگاه یازدهم قرار گیرد. شکست سنگین هفته گذشته شهرداری ساوه مقابل تیم نوپای لیگ برتری نشان از وضعیت نامطلوب تیم می باشد اما ساوه ای ها نیز در شهر خود کار سختی دارند هلال احمر که با چهره ای متفاوت فصل آغاز کرده برای ماندن در صدر جدول اثبات توانایی خود جنگیده به ساوه  می رود.

هلال احمر نمونه ای از تیم هایی است که پس از روند سال گذشته، افزایش قدرت تیم ها در فصل جاری را به نمایش گذاشته است تا لیگی تک قطبی را شاهد نباشیم.

 اما راه ساری با حضور ناصر صالح در راس کادر فنی برای بهبود جایگاه از قعر جدول به مصاف شهرداری تبریز می رود که با وجود تمام حاشیه ها نتایج درخشانی داشته و هفته گذشته نیز میثاق یکی از مدعیان لیگ را شکست داد. راه ساری در این هفته رقابت سختی را در پیش دارد.

 آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال به رقابت منصوری و دبیری در قرچک مربوط می شود، دبیری که با گیتی پسند اصفهان رقابت تنگاتنگی در صدر  جدول دارد و هر هفته یکی از دو تیم صدر  را در دست می گیرد  برای فاصله گرفتن از رقیب به دنبال سه امتیاز و شانس زیادی نیز برای پیروزی دارد زیرا منصوری  با کمبود بودجه باز هم در نزدیکی بحران قرار گرفته و بر خلاف عملکرد مطلوبش در هفته های گذشته شرایط مناسبی برای رقابت ندارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.