سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابیان قهرمانی گوانگژو چین در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت

مدیر عامل باشگاه "فولاد مبارکه سپاهان" در نامه ای به باشگاه گوانگژو چین، قهرمانی تیم فوتبال این باشگاه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در این نامه  مهندس ترابیان با ستایش از برنامه ریزی های اصولی و زیربنایی در فوتبال چین، این قهرمانی را تبریک گفت و برای گوانگژو به عنوان نماینده آسیا در رقابت های جام باشگاه های جهان آرزوی موفقیت نمود.
 
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین در این نامه  گوانگژو را افتخار فوتبال چین و آسیا نامید که با قهرمانی در قاره کهن موجی از شادمانی را برای فوتبالدوستان چین به ارمغان آورده است.
 
گفتنی است؛ تیم فوتبال گوانگژو چین موفق شد با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل سئول، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص دهد.
 
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در کانتون چین میان تیم های گوانگژو و سئول کره جنوبی برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت دو تیم به تساوی سه بر سه برسند؛ اما شاگردان لیپی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف عنوان قهرمانی را بدست آوردند.
 
دیدار رفت در سئول با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.
 
در این بازی الکسون در دقیقه 58 ابتدا تیم میزبان را پیش انداخت؛ اما در ادامه دامیانوویچ بازی را در دقیقه 62 به تساوی کشاند تا در نهایت گوانگژو عنوان قهرمانی را بدست آورد.

برچسب ها: سئول ، باشگاه ، مبارکه ، سپاهان ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.